Яйця із дріжджів та молоко без корів: Стартапи отримали рекордні інвестиції на нову їжу

Європейські стартапи, що спеціалізуються на ферментації їжі, демонструють значний ріст інвестиційної активності у 2024 році.

За перші шість місяців 2024 року їм вдалося залучити понад €164 млн, що перевищує показник за весь 2023 рік, коли сума інвестицій склала €100 млн, свідчать дані звіту європейського The Good Food Institute (GFI).

Основна частина інвестицій надійшла до компаній, що займаються біомасовою ферментацією, яка використовує подібний до виробництва пива чи йогурту метод для вирощування великої кількості мікопротеїнів з грибів. 

Такі стартапи залучили понад €115 млн, що значно більше, ніж €67 млн, залучених у 2023 році. 

Крім того, стартапи, які працюють з прецизійною ферментацією – процесом, що використовує дріжджі для виробництва інгредієнтів як то геме або справжні білки яєць і молока, – залучили €49 млн, що перевищує €33 млн, залучені у 2023-му.

Серед компаній, які отримали найбільші інвестиції – німецькі стартапи ProteinDistillery та Infinite Roots

ProteinDistillery отримав €15 млн для масштабування виробництва мікопротеїнів із відходів пивоваріння. Infinite Roots залучив €53 млн для реалізації аналогічних цілей

Ще одним важливим гравцем став фінський стартап Enifer, який отримав €36 млн на запуск нової фабрики.

GFI зазначає, що інвестиції в інноваційні стартапи спрямовані на розширення виробничих потужностей та підготовку до виходу продукції на ринок, що є одним із ключових викликів для європейського сектору ферментації. 

Згідно зі звітом, відсутність необхідної інфраструктури є одним із головних бар’єрів на шляху розвитку галузі, тому стартапи активно використовують залучені кошти для створення виробничих об’єктів. 

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Юкрейніан «Табаско». Гастрономічний стартапер з Закарпаття виготовляє чилі з чорнобривцями

Засновник гастрономічного стартапу Михайло Штефаньо розповідає, що ідея виникла зі спроби розвивати зелений туризм та дати відвідувачам щось унікальне...

Найбільша українська мережа пекарень відкрила перший заклад у Празі

Заклад відкрився в самому центрі Праги в ТЦ Palladium, поруч із Карловим мостом. Площа становить 173 кв. м на...

IKEA інвестує мільйони у виробництво морепродуктів із рослин

Загальна сума інвестицій у компанію тепер становить $18 млн. Серед основних інвесторів останнього раунду фінансування – глобальні гравці Inter IKEA...

Корови не винні. Вперше у світі створене «молоко» із мікроводоростей

Напій виготовляється з рослинного протеїнового борошна. Його гомогенізують з водою, отримуючи структуру, подібну до горіхового молока.Альтернативне молоко за харчовою...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to...

Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у...

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки какао-плодів, яка дозволяє використовувати до 30% частин, що раніше йшли...

Може вас зацікавити

Литовці пакуватимуть їжу в нанокоробки, які поглинатимуть зайвий жир

На заміну картонним харчовим контейнерам, вкритим поліетиленовою плівкою, прийшла...

Бельгійці створили шніцель із овочів, який не відрізнити від курячого м’яса

Використовуючи власноруч створені волокна, компанія змогла створити продукт, який...

Сакральна компанія з Одеси створює «живі» пасти з українського мигдалю та конопель

В основі унікальної технології — обсмажування горіхів у потоці...

18 лютого на форумі «Хлібопекарський бізнес – 2021» обговорять проблемні питання галузі

Цільова аудиторія: керівники хлібопекарських і кондитерських підприємств, директори з...

Розробили протеїнові батончики з курятини: в асортименті перець та гарячий мед

Трендові курячі снеки стануть частиною флагманської лінійки бренду Tender...

Вибір редактора
В продовження теми