Між європейськими перспективами та українськими викликами: відкрито реєстрацію на головну агріфуд-конференцію року New Food Summit 2024

15-16 жовтня 2024 у Києві та онлайн відбудеться New Food Summit, який вже вдруге об’єднає головних гравців агро-, ритейл- і фуд-ринків України, щоб обговорити нагальні питання агріфуд-галузі. Організатор події — компанія IdeasFirst спільно з партнерами Volia Agri-Food Park та Enzym Group — оголосили ключову тему цього року — «Між європейськими перспективами та українськими викликами».

«Чи на часі зараз думати та говорити про інновації, тренди та технології, нові продукти та стратегії розвитку фуд-індустрії? В умовах війни, енергетичної кризи й браку людського капіталу головна задача бізнесу — вижити, мінімізувати витрати, оптимізувати ресурси та процеси, не ризикувати й навіть завмерти. Водночас світ стрімко рухається вперед, і перспективи вступу в ЄС підштовхують український агріфуд до активної інтеграції в європейський ринок. А це означає нові стратегічні рішення, нові стандарти та вимоги, нові технології, нові продукти», — розповідає Ірина Бондаренко, співпродюсерка New Food Summit 2024, засновниця компанії IdeasFirst. 

Cвіт стрімко рухається вперед, і перспективи вступу в ЄС підштовхують український агріфуд до активної інтеграції в європейський ринок.

«У такій розтяжці – між українськими викликами та європейськими перспективами – український фуд-бізнес має не просто встояти, а й забезпечити майбутнє зростання. Тільки балансуючи між бізнес-ефективністю сьогодні та інноваціями завтра, можна стати лідерами на міжнародному ринку і сприяти зростанню агріфуд-галузі», — переконана Алла Ліпінська, співпродюсерка New Food Summit 2024

У переліку важливих тем, які обговорюватимуть на події:

    • Агріфуд-стратегії 2024. Бізнес-ефективність в нових умовах. Які підходи та технології дозволять компаніям утримати позиції на ринку та зберегти маржинальність? Шлях від енергоефективності до енергогенерації. Успішні HR-стратегії в умовах кадрового голоду та багато інших важливих питань. 
    • Світова адженда та українські тренди на ринку їжі 2024. Які зміни очікують на ринок найближчим часом? Як підготувати свій бізнес до нових викликів та нових можливостей? Поговоримо про зважені інвестиції в технології на шляху в ЄС.
    • Свіжі лончі 2023/2024. Аналізуємо кейси успішних виходів на ринок їжі.
    • Їжа в часи блекаутів. Як споживач підлаштовується під енергетичні обмеження, як змінюється спосіб та формат споживання їжі, що в цілому відбувається з купівельною поведінкою? Чи є попит на new food та наскільки довгостроковий цей тренд? Нові продукти та технології в сегменті ready-to-eat / ready-to-cook. Сублімовані продукти та інший спосіб споживання.
    • Експорт: стати “своїм” на зовнішніх ринках. Очікування українських компаній vs вимоги та стандарти інших країн. Як створювати стратегії успішного просування.
    • Лабораторія нових продуктів. Продовжуємо обговорення проривних продуктів: нові технології, інгредієнти та смаки, інноваційне пакування. 
    • Їжа як ліки. Нові ніші та перспективи їх розвитку. Чи вилікує їжа тривожність та інші непродуктивні стани? Чи очікувати бум на ринку здорового харчування? Технологічні інновації у сфері персоналізованого харчування.
    • HoReCa. Популярні формати в умовах системної енергетичної кризи. Нові позиції в меню, зміна процесів – як гравці ринку адаптуються до змін та нових вимог споживачів. Чи є попит на new food у таких умовах?
    • Ринок товарів для тварин: тренд на зростання. Інновації у виробництві кормів. Які new food–технології розвиваються на pet-ринку? Як вони впливають на ринок їжі в цілому? 
    • Ритейл в нових умовах. Як ритейл-сектор розв’язує енергетичні проблеми й водночас зберігає маржинальність? Рішення для мінімізації ризиків, пов’язаних з безпекою магазинів/ товарів через військові дії та пожежну безпеку. Логістика, зберігання, якість та безпека харчових продуктів. 
    • Food-tech стартапи. Інновації, що змінюють галузь та створюють нові можливості. Як стартапи знаходять рішення для сьогоднішніх викликів agri-food ринку та залучають інвестиції.
    • Фінансування та інвестиції в агріфуд-сфері. Нові внутрішні інвестори та фінансові програми. Перспективи інвестиційних проєктів під час війни.
    • Агропереробка: перспективи розвитку агрохолдингів на 3-5 років.

На New Food Summit 2024 на учасників чекає виступ понад 50 спікерів, і якість контенту забезпечує дорадча рада з компаній-інноваторів та ентузіастів ринку їжі. У межах події відбудеться сесія стартап-пітчингу з презентацією найцікавіших стартапів у foodtech-секторі, спеціальна сесія, присвячена розвитку їжі нового покоління для тварин, і нетворкінг з потенційними партнерами та інвесторами. У EXPO-зоні учасники зможуть наочно побачити проривні рішення для агро- та фуд-галузей, а в NEW FOOD BAR особисто продегустувати інноваційні продукти.

New Food Summit — це більше ніж бізнес-івент. Це платформа, що об’єднує представників харчової, переробної та аграрної галузей, ритейлу і технологічних компаній.

Встигніть зареєструватися на подію на кращих умовах за посиланням: https://bit.ly/3YvsDdm  

Організатор події — компанія IdeasFirst. Генеральний партнер — Volia Agri-Food Park. Інтелектуальний партнер — Enzym Group.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Sony розробляє телевізор, який стежитиме за тим, чи правильно харчується людина, коли його дивиться

Саме такий може розробити компанія Sony. По крайній мірі, про це свідчить патент №11 081 227, зареєстрований у США.Патент...

Американці випустили продукт з коноплі, що прибирає 15 см з талії за три місяці

Зі слів продавця, інноваційний продукт підкріплений «першим у своєму роді» клінічним дослідженням на людях, яке показало, що основний компонент...

Львівська ферма створює із молока буйволів вишуканий сир без лактози

Буйволиний сир з трюфелем виробник радить смакувати з келихом червоного вина, додавати в ризотто, пасту або відрізати шматок до...

Український бренд досипав у йогурти попкорну та готується до експорту в ЄС

“Ми взяли наш Білий йогурт і додали хрусткий попкорн. Так зʼявився Білий йогурт з попкорном”, – діляться у компанії.Білий...

У Франції почали шити люксові сумки зі шкіри, вирощеної із клітин

Шляхом нового фінансування компанія планує збільшити команду та розробити обладнання для масштабування виробництва.Faircraft базується в Парижі й вже працює...

Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

Тренди у споживанні м’яса в Україні: виклики та перспективи

У сучасному світі м’ясна індустрія зазнає значних змін під впливом соціальних, економічних і технологічних факторів. Споживчі вподобання змінюються разом...

Може вас зацікавити

Стартап вирощує у лабораторії чорну ікру на звичайному грибному корінні

Міцелій — це коренева структура грибів, яка складається з...

Danone у Північній Америці випустила рослинний йогурт для дітей

Як зазначають у компанії, йогурт Silk Kids Almondmilk Yogurt...

Веганське в’ялене м’ясо для собак — американський виробник енергетиків створив новий продукт

Clif Bar & Company, американський виробник енергетичних закусок та...

Danone поїть українців інноваційним молоком із вівса, кукурудзи та лісових горіхів

Українські споживачі уже можуть знайти широкий асортимент напоїв і...

Тренди foodtech: екологія, персоналізація та конопля

У топ угод за обсягом інвестицій все частіше потрапляють...

Вибір редактора
В продовження теми