Заснований випускником економічного факультету Києво-Могилянської академії Андрієм Осадчим, стартап уже досяг оцінки вартості у $5 млн. Виторг компанії у 2023 році склав $210 тис.
Мета Melt Water Club — забезпечити чистою питною водою щоденно принаймні 1 мільярд людей по всьому світу до 2033 року. Для досягнення цього стартап озброївся технологічними інноваціями та знаннями про природу води.
Компанія створює портативні та стаціонарні пристрої для очищення води, які працюють на принципі заморожування. Під час заморожування вода очищається від домішок, які залишаються в рідкому стані й автоматично видаляються. Очищена вода може бути холодною, гарячою або газованою. У майбутньому пристрої будуть мати додаткові цікаві опції та можливість регулювання швидкості роботи.
Особливо цікава розробка компанії – портативний пристрій для очищення води, який можна наповнювати водою без підключення до водопостачання. Крім того, команда розробляє додаток, який буде нагадувати користувачам, коли потрібно чистити пристрій.
“Наша передова технологія, процес заморожування, може очистити воду з кранів, озер, річок і морів лише за 20 хвилин, усуваючи потребу у дорогих фільтрах, які не підлягають переробці, або зворотному осмосі”, – розповідає Андрій.
Стартап уже встановив партнерство з кількома компаніями, включаючи Al-Sayer Soft Drinks Factory в Кувейті, що відкрило великий потенціал ринку Катару, Саудівської Аравії, ОАЕ, Кувейту та інших країн Перської затоки.
На початку 2021 року Андрій разом із командою запустили брендовану воду Melt Water Club, яку сьогодні можна знайти в мережі магазинів “Еколавка”, деяких спортклубах та ресторанах. Проте війна змусила команду зробити паузу і зосередитися на технологічній частині проєкту.
У 2022 році стартап відродився і команда створила пристрій для незалежного очищення води, який випробували вдома та на виробництві. Стартапери створили системи очищення води для госпіталів, забруднених районів та фронту.
Нагадаємо, раніше британці створили напої в мікрокубиках.
Джерела: Melt Water Club, Dev.ua