Японці створили рослинні версії трьох найпопулярніших делікатесів у світі

Дві японські харчові компанії — Next Meats та її “дочка” Dr. Foods — стали фіналістами у категорії “Альтернативні Протеїни – Культивоване М'ясо” на світовому саміті FoodNiche, який відбувся в Нью-Йорку.

На заході вони представили стійкі версії трьох найпопулярніших делікатесів у світі: веганські фуа-гра, ікру та трюфельне масло.

FoodNiche Summit, який проводиться вже восьмий рік, має на меті поєднати академічні наукові відкриття з виробництвом їжі, створивши справжні інновації для споживчого ринку.

Зараз японські фіналісти шукають місцевих дистриб’юторів для виходу у найближчі місяці на ринок Нью-Йорка зі своїми рослинними продуктами. 

Обидві компанії базуються в Токіо та спеціалізуються на розробці преміальних рослинних харчових продуктів. Вони зосереджені на стійкому виробництві їжі та прагнуть знайти розв’язування проблем майже зниклих ресурсів та неетичних методів виробництва. Наприклад, для виготовлення рослинного варіанту фуа-гра Dr. Foods використовує японську традиційну культуру ферментованих продуктів під назвою “кої”.

Минулого року Dr. Foods уже почала подавати фуа-гра у 28 японських готелях. З того часу вдалося продати 160 тис. порцій рослинного делікатесу його поціновувачам.

Тим часом Next Meats, яка працює переважно у США та Канаді, пішла ще далі та на сьогодні представила уже 33 продукти на основі альтернативних протеїнів, включаючи перші у світі рослинні реберця та стейки. 

Компанія виготовляє рослинні страви як альтернатива яловичині, курятині, котлети для бургерів, свинину, тунець та молоко, спеціалізуючись на продуктах у японському стилі.

Нагадаємо, раніше японці створили ідеальний веганський омлет за секретним рецептом.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Українці роблять унікальне вино за ритмами планет, з дикими дріжджами та характером ґрунту

Винороб та власник Biologist Ігор Петренко понад 4 роки займається вивченням біодинамічного підходу та має виноградники у Лісниках та...

В Україні вперше випустили мікрофільтроване молоко. Смакує як парне

Мікрофільтрація — це інноваційний ефективний метод очистки молока, який застосовують у світі.«Сире молоко, яке ми ретельно підбираємо у фермерських...

Льодяний борщ. Український сервіс iceFood заморожує готові страви за унікальною технологією

iceFood — це сервіс заморожених ready-to-eat корисних страв, на приготування яких піде від 3 до 5 хвилин. За цей...

Українські виробники їжі можуть отримати до 3,3 млн грн на просування за кордоном

Українські компанії можуть отримати близько 30 грантів на суму від $35 000 до $90 000. Грантова програма відкрита для того,...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Не в сміття, а в хлам! У Швеції випустили горілку з харчових відходів

Компанія співпрацює з Coop — одним з найбільших шведських...

Сіль із яєць динозавра за 6 тисяч: сімейна компанія відроджує забуте ремесло

Назва зумовлена унікальною формою та методом виробництва цієї солі,...

Британський мільярдер Джим Меллон: «Лабораторне м’ясо стане доступним за ціною через 5 років»

«Знижуються ціни на рослинні продукти: компанія Impossible нещодавно скинула...

Група підприємців збирає інвестиції на суперфуд, який готували ще племена майя

Група мексиканських підприємців шукає підтримки на Kickstarter для виготовлення...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в...

Вибір редактора
В продовження теми