Японці створили рослинні версії трьох найпопулярніших делікатесів у світі

Дві японські харчові компанії — Next Meats та її “дочка” Dr. Foods — стали фіналістами у категорії “Альтернативні Протеїни – Культивоване М'ясо” на світовому саміті FoodNiche, який відбувся в Нью-Йорку.

На заході вони представили стійкі версії трьох найпопулярніших делікатесів у світі: веганські фуа-гра, ікру та трюфельне масло.

FoodNiche Summit, який проводиться вже восьмий рік, має на меті поєднати академічні наукові відкриття з виробництвом їжі, створивши справжні інновації для споживчого ринку.

Зараз японські фіналісти шукають місцевих дистриб’юторів для виходу у найближчі місяці на ринок Нью-Йорка зі своїми рослинними продуктами. 

Обидві компанії базуються в Токіо та спеціалізуються на розробці преміальних рослинних харчових продуктів. Вони зосереджені на стійкому виробництві їжі та прагнуть знайти розв’язування проблем майже зниклих ресурсів та неетичних методів виробництва. Наприклад, для виготовлення рослинного варіанту фуа-гра Dr. Foods використовує японську традиційну культуру ферментованих продуктів під назвою “кої”.

Минулого року Dr. Foods уже почала подавати фуа-гра у 28 японських готелях. З того часу вдалося продати 160 тис. порцій рослинного делікатесу його поціновувачам.

Тим часом Next Meats, яка працює переважно у США та Канаді, пішла ще далі та на сьогодні представила уже 33 продукти на основі альтернативних протеїнів, включаючи перші у світі рослинні реберця та стейки. 

Компанія виготовляє рослинні страви як альтернатива яловичині, курятині, котлети для бургерів, свинину, тунець та молоко, спеціалізуючись на продуктах у японському стилі.

Нагадаємо, раніше японці створили ідеальний веганський омлет за секретним рецептом.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Фріпси з кавуна та пастила із йогурту: у Рівному варять унікальні фруктові снеки

Засновниця бренду Тетяна Новачук почала варити пастилу ще у 2018 році, а тепер і навчає це робити інших. За місяць...

Розумна кавомашина розрізняє 900 видів кави та сама замовляє капсули для приготування

BrewID — це абсолютно нова технологічна платформа, розроблена для підтримки низки функцій.Відтепер нова кавоварка може ідентифікувати конкретну марку капсул...

Cargill відкрила потужний центр для створення нової їжі — з 3D-друком та баром

Завдяки інвестиціям у $4 млн площа центру зросла вдвічі, до 3000 квадратних метрів Новий центр оснащений передовими технологіями. Тут є...

Литовці пакуватимуть їжу в нанокоробки, які поглинатимуть зайвий жир

На заміну картонним харчовим контейнерам, вкритим поліетиленовою плівкою, прийшла коробка, виготовлена з твердого картону Smurfit Kappa Twin Kraft Solid.Його...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Cargill відкрила потужний центр для створення нової їжі — з 3D-друком та баром

Завдяки інвестиціям у $4 млн площа центру зросла вдвічі,...

Тренди foodtech: екологія, персоналізація та конопля

У топ угод за обсягом інвестицій все частіше потрапляють...

Інкубатор інновацій шукає стартапи, які вирощують м’ясо найрозумніших безхребетних

Безліч активістів виступили проти вирощування на промислових фермах хижої...

Власник онлайн-ресторану Smilefood Олександр Соколов про кайдзен, власну крипту та майбутнє ринку «‎темних кухонь» 

Після невдалих спроб замовити їжу додому, Олександр Соколов відкрив...

Лідер інноваційної етноботаніки створив їстівний порошок із коноплі, що не впливає на психіку

«Значні дослідження чітко показують, що КБР може допомогти зменшити...

Вибір редактора
В продовження теми