Стартап створив інноваційний цукор із відходів яблук та груш

Нідерландська компанія Fooditive, що спеціалізується на виробництві рослинних інгредієнтів, представила новітній підсолоджувач Keto-Fructose, створений з яблук і груш.

Наразі цей продукт проходить оцінку безпеки в Управлінні з контролю за продуктами та лікарськими засобами США (FDA) та у майбутньому планується продаватися на американському ринку.

Keto-Fructose виготовляється за допомогою унікального процесу бродіння з побічних продуктів переробки яблук і груш, що дозволяє замінити звичайний цукор у різноманітній продукції, включаючи шоколад, випічку, фруктові начинки, глазурі та напої. 

За словами виробника, підсолоджувач зберігає всі основні функціональні характеристики цукру, при цьому має надзвичайну солодкість і не впливає на смак, текстуру або термін зберігання продукції.

“Ми розуміємо виклики, пов’язані з заміною цукру, і підкреслюємо, що ефективність альтернативи цукру вимірюється не лише смаком”, – зазначає Моаяд Абушохедім, генеральний директор Fooditive.

Зокрема, він має на увазі ширшу функціональність цукрозамінника, його екологічність на інноваційність.

Зараз розробник веде переговори з компаніями в секторі F&B, щоб представити інноваційний підсолоджувач ширшій аудиторії. Також Fooditive планує інтегрувати розробку у ширший перелік продуктів.

Нагадаємо, раніше гігант харчової індустрії замінив цукор ультразвуком, а один зі стартапів створив солодкий протеїн, що замінить цукор.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Робот, який годуватиме тисячі співробітників за день, замінить корпоративну їдальню найбільшого у світі онлайн-супермаркета

“Наші інвестиції в ​​Karakuri виходять за рамки фінансової підтримки. Ми пропонуємо свою їдальню як живу лабораторію для випробувань. Крім...

Український бренд виготовляє молоко для покращення пам’яті — із вівса та гречки

Гречане молоко Green Smile є 100% рослинним напоєм, який не містить лактози, холестерину, ГМО та доданого цукру. Натомість воно...

Тайська компанія створила вишукану шинку із кореня лотоса

Шинку під брендом готової їжі Sun N Moon нещодавно продемонстрували на першій виставці THAIFEX-HOREC у столиці Таїланду.“Наша головна мета...

Moley, мила, не зупиняйся! У продажу з’явилися славетні кібернетичні кухні

Знає 5000 рецептів, не прогавить час обіду на зустрічі з подружками і у неї ніколи не болить голова. Ні,...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Виробник курячих нагетсів з гороху залучив $50 млн, щоб потроїти свою команду

Загальна сума інвестицій з початку роботи бренду становить $61...

Євген Клопотенко: «Спогади дитинства — одна з найважливіших складових смачної їжі»

Євген Клопотенко — рок-стар української кулінарії. Саме він захистив...

Лабораторне м’ясо вперше з’явилося у супермаркетах – по 200 гривень за упаковку

Вперше з моменту затвердження три з половиною роки тому...

Родини з дітьми та ВПО можуть отримати 150 тис. грн на власний бізнес

Фонд планує профінансувати не менше 100 підприємницьких проєктів у...

Желе з біореактора: стартапи шукають нові способи створення желатину

Textura Tempo позиціонується як «новий тип желатину», може використовуватися...

Вибір редактора
В продовження теми