Новий кулінарний рекорд України встановили в «Музеї Їжі» від родини брендів МХП

У травні в Національному музеї архітектури та побуту України приготували майже 4 тисячі гомілок та зафіксували рекорд України у номінації “Найбільша кількість гомілок, приготовлених на грилі, на одній локації”. Його встановили бренд “Наша Ряба” та шеф-кухар,  креативний директор кулінарного напряму МХП Алік Мкртчян.

Попередньо замариновані курячі гомілки смажили на 30 мангалах досвідчені кухарі. Процес підготовки та грилювання зайняв понад чотири години. Контролювали приготування гомілок для рекорду: шеф-кухар, креативний директор кулінарного напряму МХП – Алік Мкртчян та шеф-кухар,  керівник відділу з розробки кулінарних продуктів МХП – Тарас Василевський.

Алік Мкртчян, шеф-кухар, креативний директор кулінарного напряму МХП
Алік Мкртчян, шеф-кухар, креативний директор кулінарного напряму МХП

“Ми довго визначалися з кухарями, у якому маринаді повинні бути замариновані гомілки для встановлення рекорду,  і, все ж таки, вирішили, що це лише сіль та олія, аби підкреслити природний смак курки. Також для смаження гомілок ми не використовували електричні прилади, а лише мангали, щоб м’ясо було з ароматом диму. Я дуже радий, що нам таки вдалося встановити черговий кулінарний рекорд України! Дякую всій команді, яка допомогла реалізувати ідею, за їхню підтримку та роботу!”, – шеф-кухар, креативний директор кулінарного напряму МХП – Алік Мкртчян.

Засновник “Національного реєстру рекордів України” Валентин Щербачов ретельно перерахував кількість смажених гомілок та зафіксував рекорд України –  3949 курячих гомілок, приготовлених на грилі, на одній локації. 

«В такий нелегкий час відкрито «Музей Їжі» і встановлено унікальний рекорд. Аналогів такого в нашій країні й в багатьох країнах світу немає. Чудова команда зробила це. А тисячі людей з апетитом скуштували гомілки», – засновник «Національного реєстру рекордів України» Валентин Щербачов.

Рекорд України –  3949 курячих гомілок, приготовлених на грилі, на одній локації. 

Після офіційної частини скуштувати «рекордні» гомілки могли всі гості заходу.

Нагадаємо, що 8-19 травня у Національному музеї народної архітектури та побуту України у Пирогові відбулась культурно-кулінарна подія «Музей Їжі» від родини брендів МХП.

Про проєкт «Музей Їжі»
«Музей Їжі» від родини брендів МХП – це захід у поп-ап форматі, покликаний більше розповісти українцям про культуру та історію їжі в Україні. Ініційований родиною брендів кулінарної компанії МХП, щоб розкрити цінність, красу та важливість української кухні.

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Покращує стресостійкість: український бренд виготовляє середньовічний шоколад

Шоколад ручної роботи виготовляється з високоякісних какао-бобів за технологією, яка дозволяє зберегти унікальні смаки та аромати. Для цього виробництво...

Німецький стартап отримав рекордні $58 млн на сосиски із коріння грибів

Це – найбільшая інвестиція в грибний міцелій у Європі Загальна сума коштів, отриманих на сьогодні Infinite Roots, сягає $73 млн.Компанія...

Вчені отримали із коноплі їстівне нанопокриття для їжі

Технологія базується на наноемульсії «олія-у-воді». Наразі очікується публікація результатів досліджень з приводу засвоюваності рецептури покриття шлунково-кишковим трактом.Розробники говорять, що...

Стартап планує заробити мільярд на печиві, яке готується 25 секунд

Щоб отримати свіже печиво, заготовки необхідно помістити на короткий час до мікрохвильовки.У рецептурі використовуються якісні натуральні інгредієнти – крижане...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Glovo планує працювати на ринку B2B Східної Європи

Сервіс доставки їжі Glovo розширює асортимент послуг і пропонує...

$80 млрд до 2030 року: веганська їжа стає рутинним перекусом, ринок подвоюється

Зараз ця категорія оцінюється в $44,02 млрд.   З 2022 р....

Фуа-гра із цвілі, грибів та сої: світові компанії створюють інноваційні рецепти делікатесу

Фуа-гра є суперечливим і розкішним кулінарним виробом, виготовленим із...

Напиши якось смачно: принтери з їстівними чорнилами тепер друкують по кілька зображень за раз

Відтепер обладнання працює на ручній подачі Це дозволяє за один...

Вибір редактора
В продовження теми