Родина військового пече на Сумщині бельгійські вафлі з українським салом

У Конотопі запрацювало перше ветеранське кафе «Вафлі з бліндажа». Тут родина військового пече справжні бельгійські вафлі на український лад, подаючи їх не тільки з морозивом, але й з салом.

Кафе створив зі своєю родиною 45-річний військовослужбовець Дмитро Пасічнюк. Для запуску бізнесу йому вдалося отримати грант за програмою «Власна справа», що була запущена урядом у липні 2022 року.

Дмитро доєднався до ЗСУ ще у 2015 році. Але говорить, що вже давно разом з дружиною задумувався над створенням власної справи.

«Ми давно виношували ідею бельгійських вафель, а отже вирішили скористатись нагодою отримати кошти від держави на відкриття власного бізнесу», – ділиться дружина Дмитра Наталія Пасічнюк. 

За її словами, отримати грант вдалося це не з першої спроби: бізнес-план переробляли двічі, аби він відповідав умовам гранту. «Заявку подали в листопаді 2023-го, затвердили її в лютому 2024 року, а фінансова підтримка надійшла в березні. Ще 2,5 місяці пішло на ремонт приміщення, його робили власним коштом», – розповідає дружина військового

Грантові гроші витратили на закупівлю обладнання, меблі, інгредієнти та рекламу

Сама родина займалася і дизайнерським оформленням інтер’єру. Для цього Дмитро створив цілу музейну військову експозицію та патріотичний куточок. У кафе є також кімната для дітей.

Заклад відкрили 11 травня 2024 року. У меню – солодкі та солоні бельгійські вафлі. Начинку кожен може обрати сам. 

Найпопулярніша серед дорослих відвідувачів, говорить Наталія, солона вафля «Козацька» зі справжнім українським салом та кропом. А діти найчастіше замовляють фруктові чи з морозивом.

Нагадаємо, раніше сторічна компанія запекла корисні білки у вафлі, щоб догодити підліткам.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Індонезійська компанія розробила стейк з шиїтаке та водоростей за $5

Стейки без м’яса готуються шляхом поєднання соєвого білка, грибів шиітаке, кокосової олії, перемелених водоростей, і містять 12 грамів білка...

Український бренд розробив солодощі, які можна їсти на дієті

Батончики FIZI орієнтовані на широку аудиторію, яка прагне поєднати задоволення від солодощів із турботою про своє здоров'я, говорить Олександр. Батончики...

Мікробний сир захопить більше третини ринку, що стане початком «молочної революції»

Мікробний сир готові купувати 79% споживачів молочних продуктів. Очікується, що початкова частка ринку інноваційного продукту може скласти 22%. А...

Діабетик створив фарш із спор грибів, щоб зробити свою дієту смачніше

Goodside Foods дебютує в сегменті безм’ясного фаршу, виготовленого з рослинного білка за допомогою ферментації. Незважаючи на те, що існує багато...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Фіни переробляють відходи: плавці, кістки та голови стануть новим рибним філе

Співпраця спрямована на підвищення стійкості в рибопереробній промисловості, враховуючи...

Вчені створили костюм, у якому власник вирощує собі обід теплом свого тіла

Костюм виготовлений із пластику з низьким вмістом вуглецю та...

Danone створила йогурт, який можна їсти виделкою. Поки без ножа

Oikos – це грецький знежирений йогурт. Вміст фруктів у...

Мед, який отримують без бджіл, трансформує всю галузь

Фінансування буде використано для підтримки місії компанії — трансформації...

Бренд «бісерного» морозива завдяки роботам виріс до $150 млн

Якщо у 2005 р. Mini Melts мала один кіоск...

Вибір редактора
В продовження теми