Cargill вперше звернула увагу на технологію отримання шоколаду без какао від Voyage Foods три роки тому, говорить Енн Мертенс-Гойнг, директорка категорії шоколаду, кондитерських виробів та морозива в Cargill.
Зараз обидва партнери зайняті пошуком ідеальної синергії у виробництві стійких харчових продуктів. Для цього Voyage Foods використовує свою інноваційну технологію створення шоколаду, а Cargill використає потужні знання про “клієнтів, сенсорику та інгредієнти” і можливості глобальної комерціалізації.
“Зараз ми вивчаємо, як реагують клієнти на нове. Щоб зрозуміти, з чого почати. Це можуть бути як шоколадна стружка або печиво, так і покриття для морозива”, – говорить Мертенс-Гойнг. І додає, що не так багато харчових товарів викликають такі сильні емоції у людей, як шоколад.
У складі шоколаду без какао – суміш рослинних олій, тростинний цукор, виноградні кісточки та соняшникове білкове борошно
“Ви бачили, як сяють обличчя людей, коли ви даруєте їм шоколадний торт? Це те, що світ повинен зберегти”, – додає Адам Максвелл, засновник та генеральний директор Voyage Foods.
Наразі відгуки клієнтів Cargill на шоколад без какао є позитивними. Обговорення та проєкти з клієнтами вже починаються, але команда поки не знає, коли відбудеться перший запуск.
Найбільший потенціал Cargill бачить у шоколадній стружці або покритті для морозива, що складає досить велику частку споживання шоколаду. Тим паче, що ці альтернативи дуже близькі за сенсорним профілем до традиційного шоколаду.
Нагадаємо, раніше Cargill інвестував у стартап, що вирощує в лабораторії тваринний жир.