Харчовий гігант випустить шоколад із виноградних кісточок

Харчовий гігант Cargill об’єднався з американським виробником альтернативних продуктів Voyage Foods, щоб масштабувати виробництво шоколаду без какао та горіхових паст без алергенів.

Cargill вперше звернула увагу на технологію отримання шоколаду без какао від Voyage Foods три роки тому, говорить Енн Мертенс-Гойнг, директорка категорії шоколаду, кондитерських виробів та морозива в Cargill.

Зараз обидва партнери зайняті пошуком ідеальної синергії у виробництві стійких харчових продуктів. Для цього Voyage Foods використовує свою інноваційну технологію створення шоколаду, а Cargill використає потужні знання про “клієнтів, сенсорику та інгредієнти” і можливості глобальної комерціалізації.

“Зараз ми вивчаємо, як реагують клієнти на нове. Щоб зрозуміти, з чого почати. Це можуть бути як шоколадна стружка або печиво, так і покриття для морозива”, – говорить Мертенс-Гойнг. І додає, що не так багато харчових товарів викликають такі сильні емоції у людей, як шоколад.

У складі шоколаду без какао – суміш рослинних олій, тростинний цукор, виноградні кісточки та соняшникове білкове борошно

“Ви бачили, як сяють обличчя людей, коли ви даруєте їм шоколадний торт? Це те, що світ повинен зберегти”, – додає Адам Максвелл, засновник та генеральний директор Voyage Foods.

Наразі відгуки клієнтів Cargill на шоколад без какао є позитивними. Обговорення та проєкти з клієнтами вже починаються, але команда поки не знає, коли відбудеться перший запуск.

Найбільший потенціал Cargill бачить у шоколадній стружці або покритті для морозива, що складає досить велику частку споживання шоколаду. Тим паче, що ці альтернативи дуже близькі за сенсорним профілем до традиційного шоколаду.

Нагадаємо, раніше Cargill інвестував у стартап, що вирощує в лабораторії тваринний жир.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Зефір з сидром та активованим вугіллям — на Kickstarter шукають інвесторів проєкту

Станом на 7 вересня проєкт зібрав понад $2 тис. доларів. Пошук потенційних інвесторів триватиме до 25 жовтня.Проєкт Mystic's Mallows...

Французький виробник зібрав $10 млн на лабораторну фуа-гра

Фінансування очолили Point Nine спільно з Air Street Capital. В раунді взяти участь VC Heartcore та Partech. Окрім того,...

У Києві з’явився бар, де в йогурт додають ром

У «Вогнику» радять спробувати коктейль Before Breakfast – із ромом, настояним на кокосі, лаймовим фрешем і журавлиною: це такий...

Виробники альтернативних морепродуктів за півроку отримали рекордні $116 млн — на ринку стає гаряче

Як свідчать дані нового звіту Інституту доброї їжі (Good Food Institute, GFI), у 2020 р. продажі альтернативних морепродуктів, отриманих...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Найменший у світі овоч може стати наступним суперфудом для схуднення

Про це заявили Ефі Еяль, генеральний директор Mankai та...

Азійський тигр. Сингапур розширює ринок альтернативних білків в обмін на фінансування

Зараз Сингапур імпортує понад 90% їжі. Це спонукало до...

Набори для приготування їжі зробили британську компанію мільярдером

Компанія Hello Fresh, що працює у Великобританії, США, Німеччині,...

Легендарний кавовий гігант випустив інноваційний енергетик для імунітету

Напій був розроблений через North American Coffee Partnership (NACP),...

Австралійський бренд створив функціональний напій для тих, хто хоче завагітніти

Aquamamma була розроблена провідним австралійським акушером для задоволення потреб...

Вибір редактора
В продовження теми