Vital Pursuit – їжа для тих, хто активно зосереджений на контролі ваги.
Першими продуктами бренду будуть боули з цілозерновий та протеїновими макаронами, піца на дієтичному хрусткому тісті з цвітної капусти та порційні бутерброди.
Запуск нового бренду Nestlé пояснює потужними запитом на схуднення. Шукаючи нові й нові шляхи нормалізації ваги, споживачі отримують залежність від ліків, що придушують апетит та дають відчуття ситості.
Одним з таких, наприклад, виявився препарат для діабетиків GLP-1, який неконтрольовано приймають ті, хто шукає легших способів знизити вагу. Попит на GLP-1 настільки шалений, що зробив його малодоступним для самих діабетиків. Фактично йдеться про $100 млрд та 9 млн американців – так оцінюють ринок тих, хто приймає й прийматиме ліки GLP-1 для схуднення. Не зважаючи на негативні побічні ефекти.
Завдяки новій лінійці продуктів Nestlé пропонує зробити процес схуднення більш “здоровим”
Vital Pursuit буде зручною, смачною їжею з правильним розміром порції та максимально насиченою вкрай необхідними поживними речовинами.
Поки що Nestlé не розголошує прогнози доходів нового бренду, але має на нього чималі плани. Дженніфер Барнс, віце-президентка з маркетингу компанії, говорить, що це буде стійка пропозиція, яка залишатиметься «актуальною протягом десятиліть».
Нагадаємо, раніше інший бренд Nestlé створив пиво зі смаком легендарної піци.