Стартап, що вирощує свинину за 4 дні, набрав у команду ветеранів м’ясного ринку

Meatable, нідерландська технологічна компанія, яка прагне виробляти культивоване м’ясо у великих масштабах, набирає у команду управлінців досвідчених м’ясників.

У червні новим генеральним директором Meatable стане ветеран м’ясного ринку з 30-річним досвідом у цій галузі Джефф Тріпікіан.

Зараз Тріпікіан є генеральним директором американської Grass Fed Farms — платформи, яка надає клієнтам бакалійних магазинів і закладів громадського харчування зручні готові рішення для продажу продуктів з яловичини, вирощеної на випасі. 

Джефф Тріпікіан також має досвід в управлінні зростальними брендами, проте ніколи не працював у альтернативному білковому просторі.

Джефф Тріпіціан

Свого часу Тріпікіан провів Grass Fed Farms через процес злиття, а також очолював виробництво преміальних американських м’ясних брендів – Niman Ranch, Coleman Natural і SiouxPreme.

Також до ради директорів Meatable приєднається Дін Бенкс, колишній президент і генеральний директор справжнього гіганта м’ясного ринку Tyson Foods. 

Підтримкою двох потужних управлінців Meatable заручилася задля того, щоб прискорити вихід на ринок США.

Дін Бенкс

Meatable досить виділяється у сегменті клітинного м’яса. Завдяки унікальній технології компанії вдалося скоротити виробництво м’яса порівняно з традиційним тваринництвом у 60 разів. Зараз нідерландська компанія культивує свинячі ковбаски всього за 4 дні

Очікується, що її культивовані продукти у 2024 р. будуть продаватися у роздрібних магазинах та ресторанах Сінгапуру.

Нещодавно потужний стартап також провів першу в ЄС офіційну дегустацію лабораторно вирощеного м’яса. Говорять, що було неймовірно смачно.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Новий бренд виготовляє косметику із українського меду. Інвестори — теж українці

Інгредієнтом для нового бренду став мед виробництва компанії Beehive, яку створив засновник інвестиційного холдингу EFI Group Ігор Ліскі.“Ми раді...

Бренд холодного чаю створив розслабляючий напій з канабісом

Лінійка чаїв з канабісом дебютувала у Канаді наприкінці 2022 року. Перший продукт – чорний чай з лимоном та канабісом...

Danone у Північній Америці випустила рослинний йогурт для дітей

Як зазначають у компанії, йогурт Silk Kids Almondmilk Yogurt Alternative містить на 25% менше цукру, ніж звичайні ароматизовані йогурти....

Виробник лабораторної курятини вирощуватиме мільйони кілограмів м’яса на рік

Завод вироблятиме курячі продукти, вирощені на клітинах, з потужністю в мільйони кілограмів на рік.Будівля площею близько 60 тис. кв....

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Філейні котлети з грибного міцелію розкупили менш ніж на добу

Міцелій, коренева структура грибів, ідеально підходить для приготування альтернативного...

Італійський бренд спортивного харчування створив каву у стіках. Її можна пити відразу і будь-де

Запатентована формула кавового стіка енергетично заміняє чашку кави з...

Стартап створив каву із “хвоста індички” та ще шести унікальних грибів

«Оживляючий» напій не містить кофеїну, але має у своєму...

Більше комбучі та квашеної капусти: продажі їжі для зміцнення імунітету зросли на 50%

Щоб зробити такий висновок, дослідники проєкту Packaged Facts проаналізували...

Українська компанія шиє товари з риб’ячої шкіри, яку купує у ісландських фермерів

«Уже розробили першу лінійку для чоловіків, і скоро вона...

Вибір редактора
В продовження теми