Найбільша пекарня в світі підмішає у тісто солодкі мікробні білки, які не викликають ожиріння

Bimbo Bakeries, найбільша пекарня США, розпочала співпрацю з Oobli, щоб зробити свій хліб більш інноваційним.

Bimbo Bakeries представлена у 33 країнах світу. Зараз компанія хоче ввести у рецептуру хлібобулочних виробів надсолодкі протеїни, виготовлені Oobli за допомогою точної ферментації.

Надсолодкі мікробні білки нещодавно отримали статус GRAS, тобто визнані як безпечні. Їх описують як природні підсолоджувачі, які, на відміну від традиційного цукру, не призводять до діабету, ожиріння чи ще більшої тяги до цукру.

Це тому що вони засвоюються як білок, а не як вуглеводи, пояснюють розробники 

«Солодкі протеїни роблять революцію у цукровій сфері. Вони є абсолютно новим способом подумати про те, як ми можемо використовувати білок та отримати здоровіші солодкі продукти», – коментує Алі Вінг, генеральний директор Oobli.

Білки під назвою brazzein (браззеїн) у 2500 разів солодші за цукор

Білковий підсолоджувач стабільний у широкому діапазоні умов pH, зберігає свої якості після пастеризації та легкорозчинний. Його можна використовувати щонайменше у 70% їжі та напоїв. 

У 2023 р. Oobli встигла випустити лінійку солодкого холодного чаю з браззеїном, а нещодавно – шоколадні цукерки з інноваційним підсолоджувачем.

«Абсолютно по-новому» браззеїн може підсолодити й випічку, зробивши її більш здоровою та насиченою протеїном.

Компанія акцентує, що інгредієнти прецизійного бродіння є безпечними для клімату альтернативами буряковому чи тростинному цукру. Для виробництва протеїнового підсолоджувача необхідно значно менше землі, води та енергії. 

Нагадаємо, раніше стартап розклав стевію на молекули, щоб створити ідеальний підсолоджувач.

Джерела: Oobli, Grupo Bimbo, Vegconomist

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Шкурне питання. Компанія Holy Cow робить поживні закуски з коров’ячих шкір

Заснована в 2021 році двома друзями з дитинства компанія бере натхнення з індонезійської кухні, де шкуру з яловичини їдять...

18 лютого на форумі «Хлібопекарський бізнес – 2021» обговорять проблемні питання галузі

Цільова аудиторія: керівники хлібопекарських і кондитерських підприємств, директори з якості, начальники департаментів постачання, головні інженери, начальники виробництв, а також...

Битва титанів: Nestlé запускає рослинне молоко та готується до протистояння з головним конкурентом

Замінник рослинного молока під брендом Wunda для початку з’явиться у Франції, Нідерландах та Португалії, а потім вийде на інші...

«Чайний гриб» став відкриттям для покоління Z та демонструє неймовірний ріст

Комбуча — це продукт, виготовлений шляхом бродіння солодкого чаю з симбіотичною культурою, що складається з бактерій та дріжджів. Раніше...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Продовольчий гігант з мільярдною капіталізацією вступає у веганську гру

Бренд Nestlé Freshly анонсував меню Purely Plant, яке містить...

Інноваційна плитка б’є їжу електрострумом, щоб зробити її корисною

Розумна плита працює за технологією «інтегрального нагрівання» за допомогою...

Одна з найбільш інноваційних компаній українського foodtech отримає €40 млн на завод

Проєкт вартістю €63 млн дозволить компанії збільшити експорт і...

Чому виробництво їжі — це єдиний шлях виживання агрохолдингів в сучасних умовах

У структурі українського виробництва та експорту сільськогосподарської продукції домінує...

Компанія МХП впроваджує професію м’ясних сомельє для мережі «М’ясомаркет» 

Мʼясні сомельє відрізняють ритейл МХП від інших мереж і...

Вибір редактора
В продовження теми