Вперше з моменту затвердження три з половиною роки тому культивоване м’ясо можна купити, щоб приготувати у себе вдома.
«Це історичний день для нашої компанії, для промисловості культивованого м’яса та для сінгапурців, які хочуть спробувати GOOD Meat 3», – сказав Джош Тетрік, співзасновник і генеральний директор Eat Just, материнської компанії GOOD Meat.
GOOD Meat 3 — варіант недорогої рецептури, що містить 3% культивованої курятини, яка «має такий же смак та консистенцію, що і звичайне м’ясо».
120-грамова упаковка коштує 7,2 сингапурських доллара (приблизно 210 гривень)
Досі змогу приготувати культивоване м’ясо для споживачів мали тільки шеф-кухарі відомих ресторанів. Його подавали у сінгапурському бістро Huber’s Butchery та двох інших ресторанах в США.
«Тепер всі зможуть приготувати продукт так, як хочеться. Ми з нетерпінням чекаємо відгуків від клієнтів», – додав Андре Хубер, виконавчий директор Huber’s Pte Ltd.
У компанії говорять, що важко знайти кращі можливості для виведення настільки інноваційного продукту на ринок, як Сінгапур. Він має багатонаціональне населення з надзвичайно різними харчовими вподобаннями, а також є епіцентром досліджень і розробок у традиційному харчовому просторі.
Завдяки введенню меншого відсотка культивованої курки разом із рослинними білками — інгредієнтом, який постійно використовується в продуктах GOOD Meat — харчові новинки будуть цілком доступними для місцевих жителів.
Це стане справжнім викликом для галузі, що розвивається, додали розробники клітинного м’яса.
Джерела: Huber’s Butchery, GOOD Meat