Світовий лідер з офісом в Україні запустив рослинне молоко з високим вмістом протеїну

Провідна світова молочна група Lactalis запустила у Канаді бренд рослинного походження під назвою Enjoy!

Бренд дебютував із лінійкою несолодких напоїв рослинного походження з високим вмістом білка, що включає шість артикулів: вівсяні, мигдальні напої та молоко із лісових горіхів – з ваніллю та без.

На новому вебсайті Enjoy! зазначено, що напої сертифіковані як продукти без ГМО та мають екологічну упаковку.

Всі продукти містять 8 грамів горохового протеїну в розрахунку на 250 мл 

Безмолочні напої Lactalis виготовляє на нещодавно переобладнаному підприємстві площею 33 150 кв. футів у районі Онтаріо, яке відтепер повністю функціонує як спеціалізований виробничий завод. 

«Enjoy! ще більше доповнює широке портфоліо Lactalis Canada із 20 знакових споживчих брендів і розширює нашу пропозицію рослинних продуктів», – говорить Марк Тейлор, президент і генеральний директор Lactalis в Канаді.

Наталі Куссон, генеральний директор Lactalis Canada Fluid Division, додає, що вони створили Enjoy! як поживні несолодкі напої з високим вмістом білка для щоденного вживання.

Веганське молоко відповідає зростаючому попиту на рослинні продукти, має чудовий смак і позитивно впливає на здоров’я

Також напої не містять глютену, штучних барвників, консервантів чи ароматизаторів.

Нагадаємо, раніше вчені запропонували замінити коров’яче молоко бамбуком, а світовий лідер ринку харчування навіть запропонував як альтернативу мікробну версію традиційного молока. 

Джерела: Enjoy!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Японський розробник зібрав мільйони на платформу для вирощування клітинного м’яса вдома

Окрім існуючих інвесторів компанію підтримали AgFunder та Beyond Next Ventures, тим самим піднявши загальне фінансування IntegriCulture до $16,4 млн.Кошти...

Німці розширяють вирощування лабораторної риби і планують зробити її масовим продуктом

«Компанія оптимізує свої клітинні лінії для омега-3, вмісту жирів для оптимально збалансованого продукту», — повідомив Себастьян Рейкерс, співзасновник та...

ТОП-10 трендів у харчовій індустрії: що було у 2020 році та куди йдемо у 2021-му

Відмова від пластикової упаковкиПластик все ще знаходиться в стадії виведення. У міру того як споживачі все більше усвідомлюють вплив...

Пивний інгредієнт допомагає заснути, покращує настрій та запобігає Альцгеймеру

Екстракт зрілого хмелю, а також витримані гіркі кислоти хмелю, що використовуються у виробництві пива, можуть покращити настрій та рівень...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Супермаркети вперше почнуть продавати рибу із 3D-принтера

Це буде цільне філе лосося на основі мікропротеїну, розроблене...

Ну і нут: для веганів створили яйця із нуту, льону та картоплі

Новий продукт – Peggs – вона створила на своїй...

Дефіцит морепродуктів закриють рослинні креветки, друковані кальмари та краби із пробірки

Проте пропозиція не зростає такими ж темпами. Кількість морепродуктів,...

Дизайнерка з Іспанії перетворює харчові відходи на засоби по догляду за шкірою

Віра виготовляє продукти по догляду за шкірою із фруктів,...

Британці за допомогою точного бродіння розробили молоко наступного покоління для мільйонів

Швидкозростаючий британський бренд альтернативних молочних продуктів Mighty збирає $10...

Вибір редактора
В продовження теми