Власник бренду Фрекен БОК запускає унікальне виробництво чаю вартістю $20 млн

Українська компанія «Біосфера», яка є найбільшим виробником і дистриб’ютором товарів для дому та особистої гігієни в країні, запустила на Дніпропетровщині новий цех з виробництва чорного, зеленого чаю та їх міксів.

Згідно з повідомленням Міністерства економіки, вартість проєкту оцінюється в $20 млн. Частково для його фінансування компанія скористалася державною кредитною програмою “5-7-9”. 

За словами Андрія Здесенка, засновника та СЕО «Біосфери», який особисто керував фудпроєктом, тільки в обладнання, реконструкцію цеху та оборотний капітал інвестували 3 млн євро. 

“У найближчі 2 роки інвестиції зростуть до 10 млн”, – повідомив він на своєму Facebook. 

Налагодження та тестування виробництва стартувало з перших днів 2024 року, а 11 січня з’явився перший продукт

Виробництвом чаю займається окремий підрозділ – Cupsoul. “Це – окремий напрямок з незалежним офісом. Ідеологія та філософія повністю відрізняється від нашого основного бізнесу”, – говорить автор проєкту.

Від ідеї до її втілення у продукт пройшло всього 9 місяців

“У червні минулого року я дізнався, що близько 50% українського ринку чаю зазнає кардинальних змін, викликаних війною. Товари російських дочірніх компаній практично пішли з українських полиць, а декілька українських виробництв, на жаль, були зруйновані війною, – згадує Здесенко. – Це був потужний каталізатор до дій. Вже 28 червня я відвідав виробництво номер один в Італії, а рівно через місяць, 28 липня, ми разом  із технічним директором та керівником виробництва визначили всі параметри та комплектацію обладнання й уклали договір”.

Переговори були непростими, бо Україна уже знаходилася у стані повномасштабної війни. А сама “Біосфера” була невідомим гравцем на ринку чаю.

“Мені вартувало великих зусиль та репутації, щоб переконати не тільки продати нам обладнання, а й надати безпрецедентні умови по вартості та строкам. Для такого складного устаткування мінімальний час виготовлення складає 6-9 місяців, а для нас дві лінії були готові менше ніж за чотири”, – поділився Здесенко.

За його словами, 28 листопада технічні спеціалісти “Біосфери” розпочали приймання обладнання та навчання в Італії. Вони ж робили й запуск виробництва з підтримкою італійських фахівців через ZOOM. 

Зараз проєкт Cupsoul розпочав випуск чаю під брендом Graff. Там розповідають, що сировина для виробництва прямим постачанням завозиться з Індії, Кенії, Китаю та Шрі-Ланки.

Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що інноваційні чай та кава допомагають мислити та бережуть від депресії, а тістечка з чайних відходів знижують ризик ожиріння.

Джерела: Андрій Здесенко, GET Business Festival, Graff.tea, Мінекономіки

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Американці додали у гарячий шоколад адаптогенні гриби, щоб підвищити його користь

Компанія Laird Superfood, що базується в штаті Орегон, США, розробила суміш для приготування гарячого шоколаду із «функціональними грибами».Порошкоподібний екстракт...

Гігант зернового ринку створив екстра-веганський шоколад, аналогів якого немає на ринку

Для створення нової лінійки, «інженери щоколаду» визначили основні «енергетичні» інгредієнти, які «забезпечать особливий смак і текстуру». Ними стали порошок...

Ізраїль готується стати країною №1 у виробництві інноваційної їжі

Ідейним натхненником такої стратегії став сам прем'єр-міністр Ізраїлю Біньямін Нетаньяху. Сил та натхнення йому надала дегустація лабораторного м'яса у...

Стартап створив «безвідходні» рослинні реберця з їстівними кістками

Раніше Juicy Marbles уже спробувала продавати обмежені партії реберець онлайн. Новий продукт має удосконалену рецептуру, яка змінена відповідно до відгуків...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Може вас зацікавити

Стартап створив із мікроорганізмів їстівні штрих-коди

Канадська компанія Index Biosystems винайшла спосіб поєднати унікальне програмне...

Їстівне покриття вберігає від смітника на 40% більше огірків

Задля мінімізації харчових відходів та зменшення використання пластику, партнери...

Стартап розробив рослинне молоко з вишневих кісточок

Себастіон Єщко, один із співзасновників Kern Tec, розповів, що...

Магія їжі майбутнього: вперше створили смузі зі шпинату, авокадо та яєчного білку, який виробляють мікроби

Новий коктейль під назвою Pineapple Greens Protein містить біоідентичний...

Штучний інтелект Snapchat сканує їжу в холодильнику та радить, що приготувати на обід

Додаток Food Scan уже доступний користувачам на території США,...

Вибір редактора
В продовження теми