Власник бренду Фрекен БОК запускає унікальне виробництво чаю вартістю $20 млн

Українська компанія «Біосфера», яка є найбільшим виробником і дистриб’ютором товарів для дому та особистої гігієни в країні, запустила на Дніпропетровщині новий цех з виробництва чорного, зеленого чаю та їх міксів.

Згідно з повідомленням Міністерства економіки, вартість проєкту оцінюється в $20 млн. Частково для його фінансування компанія скористалася державною кредитною програмою “5-7-9”. 

За словами Андрія Здесенка, засновника та СЕО «Біосфери», який особисто керував фудпроєктом, тільки в обладнання, реконструкцію цеху та оборотний капітал інвестували 3 млн євро. 

“У найближчі 2 роки інвестиції зростуть до 10 млн”, – повідомив він на своєму Facebook. 

Налагодження та тестування виробництва стартувало з перших днів 2024 року, а 11 січня з’явився перший продукт

Виробництвом чаю займається окремий підрозділ – Cupsoul. “Це – окремий напрямок з незалежним офісом. Ідеологія та філософія повністю відрізняється від нашого основного бізнесу”, – говорить автор проєкту.

Від ідеї до її втілення у продукт пройшло всього 9 місяців

“У червні минулого року я дізнався, що близько 50% українського ринку чаю зазнає кардинальних змін, викликаних війною. Товари російських дочірніх компаній практично пішли з українських полиць, а декілька українських виробництв, на жаль, були зруйновані війною, – згадує Здесенко. – Це був потужний каталізатор до дій. Вже 28 червня я відвідав виробництво номер один в Італії, а рівно через місяць, 28 липня, ми разом  із технічним директором та керівником виробництва визначили всі параметри та комплектацію обладнання й уклали договір”.

Переговори були непростими, бо Україна уже знаходилася у стані повномасштабної війни. А сама “Біосфера” була невідомим гравцем на ринку чаю.

“Мені вартувало великих зусиль та репутації, щоб переконати не тільки продати нам обладнання, а й надати безпрецедентні умови по вартості та строкам. Для такого складного устаткування мінімальний час виготовлення складає 6-9 місяців, а для нас дві лінії були готові менше ніж за чотири”, – поділився Здесенко.

За його словами, 28 листопада технічні спеціалісти “Біосфери” розпочали приймання обладнання та навчання в Італії. Вони ж робили й запуск виробництва з підтримкою італійських фахівців через ZOOM. 

Зараз проєкт Cupsoul розпочав випуск чаю під брендом Graff. Там розповідають, що сировина для виробництва прямим постачанням завозиться з Індії, Кенії, Китаю та Шрі-Ланки.

Нагадаємо, раніше newfood.ua повідомляв, що інноваційні чай та кава допомагають мислити та бережуть від депресії, а тістечка з чайних відходів знижують ризик ожиріння.

Джерела: Андрій Здесенко, GET Business Festival, Graff.tea, Мінекономіки

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Поля популярного горіха, з якого роблять фуа-гра, сягнули розміру Гавайських островів

Горіхи кеш’ю набули особливої популярності завдяки їх застосуванні у виробництві альтернативного молока та інших продуктів.  Окрім молока із кеш’ю виготовляють...

На експорт інноваційної їжі можна отримати майже 2 млн грн гранту

За умовами програми, EU4Business відбере 12 бізнесів, які отримають 40 тис. євро (приблизно 1,7 млн грн) на просування власної...

Планктон для офісів. Снеками майбутнього будуть низькокалорійні чіпси з медуз

Команда данських дослідників розробила метод перетворення медуз, які багаті на поживні речовини, включаючи вітамін В12, магній і залізо, на...

Принтер для напоїв друкує молекулярні коктейлі, пиво та вино з водопровідної води

Ідея молекулярного принтеру з’явилася наприкінці 2018 року. Тоді підприємець та інвестор у харчові технології Дейв Фрідберг зібрався з кількома...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Супермаркети продаватимуть веганські яйця, які виглядають точно як справжні

Це не перше веганське яйце, але перше, яке виглядає...

Фінський стартап будує першу у світі фабрику для виробництва білка з повітря

Нові виробничі потужності під назвою Factory 01 дозволить масштабувати...

Не підмочіть репутацію. Плівка з водоростей довше зберігає продукти свіжими та розчиняється в воді

Новий матеріал складається з натуральних інгредієнтів, є безпечним для...

Спілки харчових компаній можуть отримати до 5,5 млн грн на експорт

Експортним альянсом організатори програми називають об’єднання не менше як...

Вибір редактора
В продовження теми