Новий бренд виготовляє косметику із українського меду. Інвестори — теж українці

На ринку з’явився новий бренд преміальної натуральної косметики з українського меду – Beehive Cosmetics.

Інгредієнтом для нового бренду став мед виробництва компанії Beehive, яку створив засновник інвестиційного холдингу EFI Group Ігор Ліскі.

“Ми раді поділитися чудовою новиною: мед BEEHIVE не лише робить ваше життя солодшим, а й став ключовим інгредієнтом у створенні натуральної косметики”, – повідомила компанія на своїй сторінці в Facebook.

У асортименті Beehive Cosmetics – шампуні, крем-маски, спрей-ботокс, сироватка та інша косметика на основі меду. Презентували нові медові продукти на 17 Ukrainian Marketing Forum.

Beehive Cosmetics – спільний проєкт Ігора Ліскі та співвласниці бренду Ніни Домбровської. Робота над запуском бренду у них зайняла три роки. За цей час технологам вдалося створити унікальну формулу, де кожен складник відіграє важливу роль.

Засновники говорять, що їх засоби унікальні, адже на ринку немає виробників, які дійсно виготовляють косметику на основі меду, а не просто використовують мед для маркетингу, адже це – технологічно складно.

“Ми дуже горді унікальним натуральним складом”, – говорить Ігор Ліскі

Співвласниця Beehive Cosmetics Ніна Домбровська – колишня керівниця Henkel в Україні. Вона принесла у проєкт свої компетенції та досвід у маркетингу в б’юті-сфері, тоді як Ігор Ліскі – виробничий та інвестиційний досвід.

«Наша лінійка поєднує в собі найкращі природні інгредієнти з надсучасними активними компонентами та високими технологіями виробництва», – додала Домбровська 

Разом співвласники планують вибудувати сильний бренд, спроможний у майбутньому бути конкурентним не тільки всередині України.

Нагадаємо, раніше мед компанії Beehive вперше потрапив на ринок Великої Британії. Також чотири роки тому український продукт почали поставляти в США. 

Також у світі набирає популярності мед без бджіл.

Джерела: Beehive, Beehive Cosmetics, Igor Liski, LB.ua

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Одна з найбільших країн світу розгортає лабораторії для вирощування «королівської» риби

Зокрема, Центральний науково-дослідний інститут морського рибальства ICAR (CMFRI) підписав меморандум про взаєморозуміння з біотехнологічною компанією Neat Meatt, що базується...

Не заважають: ринок замінників яєць активно зростає, але гравців все ще мало

Розвитку сегменту сприяють активний попит на рослинні інгредієнти, а також збільшення чисельності веганів, вегетаріанців та флекситаріанців серед населення. Одначе на...

Метеорит на пательні. Пробну партію котлет із грибного білка розкупили за лічені години

Обмежений пакет, вартість якого становить $14,99, плюс – доставка, був розпроданий за лічені години.За даними Nature's Fynd, лінію продуктів...

Виробник лабораторних морепродуктів відкрив перший у Сінгапурі міні-завод

Виробництво, що базується в Сінгапурі, є першим у своєму роді центром досліджень і розробок морепродуктів на основі клітин.Право офіційного...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Кава за відбитком пальця: два гіганти відкрили першу кав’ярню без касирів

Перший заклад відкрили у Нью-Йорку. Тут дійсно ніхто не...

Інноваційний робот-бармен міксує коктейлі за допомогою штучного інтелекту

У новій розробці Barsys поєднала досвід міксування коктейлів з...

Ізраїльський виробник 3D-м’яса виходить на IPO, щоб перейти на промислові обсяги

Вони прагнуть отримати до 25,4 млн доларів і планують...

Грибна бастурма. Гавайський стартап в’ялить яловичину із грибів

Генеральний директор Moku Foods Метт Фельдман почав розробляти в'ялене...

Вибір редактора
В продовження теми