Інгредієнтом для нового бренду став мед виробництва компанії Beehive, яку створив засновник інвестиційного холдингу EFI Group Ігор Ліскі.
“Ми раді поділитися чудовою новиною: мед BEEHIVE не лише робить ваше життя солодшим, а й став ключовим інгредієнтом у створенні натуральної косметики”, – повідомила компанія на своїй сторінці в Facebook.
У асортименті Beehive Cosmetics – шампуні, крем-маски, спрей-ботокс, сироватка та інша косметика на основі меду. Презентували нові медові продукти на 17 Ukrainian Marketing Forum.
Beehive Cosmetics – спільний проєкт Ігора Ліскі та співвласниці бренду Ніни Домбровської. Робота над запуском бренду у них зайняла три роки. За цей час технологам вдалося створити унікальну формулу, де кожен складник відіграє важливу роль.
Засновники говорять, що їх засоби унікальні, адже на ринку немає виробників, які дійсно виготовляють косметику на основі меду, а не просто використовують мед для маркетингу, адже це – технологічно складно.
“Ми дуже горді унікальним натуральним складом”, – говорить Ігор Ліскі
Співвласниця Beehive Cosmetics Ніна Домбровська – колишня керівниця Henkel в Україні. Вона принесла у проєкт свої компетенції та досвід у маркетингу в б’юті-сфері, тоді як Ігор Ліскі – виробничий та інвестиційний досвід.
«Наша лінійка поєднує в собі найкращі природні інгредієнти з надсучасними активними компонентами та високими технологіями виробництва», – додала Домбровська
Разом співвласники планують вибудувати сильний бренд, спроможний у майбутньому бути конкурентним не тільки всередині України.
Нагадаємо, раніше мед компанії Beehive вперше потрапив на ринок Великої Британії. Також чотири роки тому український продукт почали поставляти в США.
Також у світі набирає популярності мед без бджіл.
Джерела: Beehive, Beehive Cosmetics, Igor Liski, LB.ua