Загальна сума інвестицій у стартап з моменту заснування сім років тому складає $365 млн
“Ми використаємо фінансування для різноманітних цілей, у тому числі для підтримки високого темпу зростання та розширення роздрібних продажів”, — говорить нещодавно призначений генеральний директор Meati Філ Грейвс.
Meati займається виробництвом альтернативного м’яса — курячих котлет та яловичих стейків — на основі інгредієнта MushroomRoot, отриманого із грибного міцелію.
Її продукти можна знайти на полицях 2000 магазинів роздрібного гіганта Kroger. Протягом року кількість точок продажу має розширитися до 10 тис.
Однією із цілей компанії є також розширити обізнаність споживачів про її унікальні продукти, які дуже відрізняються від доступних на ринку рослинних альтернатив.
Лінійка Meati включає курячі котлети, нагетси, стейки (класичні та карне асада) та в’ялене м’ясо. Інноваційні продукти мають «надзвичайний харчовий профіль», зокрема, високий вміст білка та клітковини завдяки основі з міцелію.
“Наш основний інгредієнт – це продукт, який корениться в природі. Він не генетично модифікований. Ми просто беремо щось від природи, удосконалюємо це, додаємо поживні речовини та мінерали, і отримуємо альтернативний білковий продукт, еквівалентний сотням корів, за 4-5 днів”, – поділився Грейвс.
Нагадаємо, раніше під час запуску передзамовлення на “курячі” котлети Meati їх розкупили менш ніж за 24 години.
Джерела: Meati Foods, TechCrunch