Лід, полуниця та чилі: світова мережа кав’ярень презентувала незвичний лимонад

Мережа Starbucks випустила до нового сезону незвичні коктейлі для втамування спраги – освіжаючі та гострі.

Крім звичних інгредієнтів лимонад Starbucks містить добру порцію суміші гострого перцю чилі. 

У літньому меню – Пряний Драгонфрут, Пряний Ананас і Пряна Полуниця. 

Кожен напій має оригінальний гострий освіжаючий смак

Пряний Драгонфрут поєднує солодкі смаки манго та екзотичного драконового плоду, збовтані з льодом, пікантним лимонадом і перцем.

Пряний Ананас – це поєднання лимонаду, ананасу і маракуї з перцем. А Пряна Полуниця містить полуницю та асайю з лимонадом і перцем.

Напої рекомендують спробувати навіть тим, хто не любить гострої їжі, адже це – надзвичайний досвід.

Щоб зробити лимонад ще більш пікантним, до нього можна додати пінку Spicy Cream Cold Foam, яка теж містить гострий чилі. 

До речі, гостру пінку можна обрати до будь-якого напою Starbucks, вона пасуватиме навіть до кави.

Нагадаємо, раніше Starbucks почав додавати у каву інноваційне молоко на основі грибів. Молоко створюють особливі штами грибів, закодовані бичачою ДНК. 

А нещодавно до китайського Нового року Starbucks створив унікальну каву лате зі смаком свинини.

Джерело: Starbucks

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Heinz виготовить справжній космічний кетчуп з марсіанських помідорів

Версія томатів Marz, вирощена умовах температури, води та грунту, аналогічним планеті Марс.Команда Heinz та 14 астробіологів Космічного інституту Олдріна...

Ветеран алкогольної індустрії разом з лауреатом Греммі створили міцну комбучу. З персиками

Mate Maker виготовляє напій на основі чайного гриба з 6% вмістом спирту. Міцна комбуча доступна у трьох смаках: манго-персик, кривавий...

Мішленівський шеф-кухар готує еко-страви на двох лезах від старого млина

Обід у його ресторані Knystaforsen обійдеться у 2450 шведських крон на одну особу  (приблизно 10 тис. грн), і скоріше...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Лідер ринку спортивних напоїв створив вишневий сік, що відновлює м’язи

Продукт преміум-класу, концентрат Черибунді готується на основі терпкої вишні,...

Український бренд створює шоколад із інгредієнту для бальзамування мумій

Керобові плитки – це здорова альтернатива традиційному шоколаду, говорять...

Зірки Мішлену за $1 млн створюватимуть реалістичне філе надрукованого в 3D лосося

Грант наданий Ізраїльським двонаціональним фондом промислових досліджень і розвитку...

Японці створили рослинні версії трьох найпопулярніших делікатесів у світі

На заході вони представили стійкі версії трьох найпопулярніших делікатесів...

Із вівса та водоростей: ринок рослинного молока подвоїться до 2030 року

На сьогодні ринок рослинної молочної продукції оцінюється в $12,6...

Вибір редактора
В продовження теми