Спадкоємець м’ясного бізнесу продав компанію, й інвестує в лабораторне м’ясо

Колишній власник глобального постачальника в’яленого м’яса (прошутто та салямі) компанії Daniele Давид Дукчевіч, продав родинний бізнес у США, та доєднався до когорти інвесторів у культивоване м’ясо.

Дукчевіч розповідає, що його сім’я продала компанію у 2019 році, під час пандемії COVID-19. Покупцем виступила Entrepreneurial Equity Partners, чиказька приватна компанія, що інвестує в харчову промисловість. Згідно з угодою, родина засновників продовжить брати участь у бізнесі, а компанія залишиться в Род-Айленді, де вона з’явилася в 1976 році.

Після продажу сімейного бізнесу, яким він керував разом з братом, Дукчевіч з дружиною та трьома маленькими дітьми вирішив прожити рік у Швейцарії, щоб подумати, чим займеться далі.

“Знаєте, я возив дітей до школи, і просто гуляв чудовими гірськими стежками, та слухав багато подкастів. Один із тих, який неймовірно вразив мене, стосувався клітинного сільського господарства та м’яса, вирощеного в лабораторії. Тоді вперше я почув цю концепцію, і був просто приголомшений”, – згадує спадкоємець м’ясного бізнесу.

Після революції, яку Uber вдалося зробити таксі або AirBNB з бронюванням готелів, Дукчевічу стало дійсно цікаво, який переворот нова технологія може зробити у такій традиційній сфері як виробництво свинини. 

Після цього Дукчевіч подарував $1 млн Університету Тафтса, де раніше навчався сам, на підтримку дослідницького проєкту з клітинного виробництва м’яса, та продовжує вивчати інші можливості інвестування у сектор майбутнього.

«На мою думку, найкраще, що може статися, — це світ, де тваринам не доведеться страждати», – сказав він

Джерела: Davide Dukcevich, The Plantbased Business Hour, The Providence Journal, Futurefood Finance

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Курячі крильця з рослинними кістками та шкірою отримали $4 млн й виходять у ресторани

Посеред інших компаній у раунді взяла участь Nestle.Sundial Foods розробляє альтернативу курячим крильцям, які містять шкіру, м'ясо та кістки...

Сінгапурський стартап винайшов машину для створення рослинних жовтків

Стартап запевняє, що яйця мають той самий смак і текстуру, що й традиційні: жовтки, які сочаться, і яєчні білки...

Японська компанія видалила з яєць білок, який викликає алергію

Це досягнення є важливим кроком у розвитку харчової індустрії, оскільки алергія на яєчний білок є однією з найпоширеніших харчових...

Американці розробили пончик майбутнього — містить стільки ж вуглеводів, як два шматочки банана

Тоді як традиційний пончик — це справжня вуглеводна «бомба», начинена цукром, жиром та борошном вищого ґатунку, перший продукт компанії...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Український бренд виготовляє молоко для покращення пам’яті — із вівса та гречки

Гречане молоко Green Smile є 100% рослинним напоєм, який...

Вінницький медобар приборкав бджіл, і тепер створює унікальні медово-ягідні пасти

Вінничани створюють солодкі десерти, поєднуючи натуральні інгредієнти з медом...

Стартап створив каву із “хвоста індички” та ще шести унікальних грибів

«Оживляючий» напій не містить кофеїну, але має у своєму...

Solar Foods отримала 10 млн євро на виробництво білка з повітря

Залучені кошти підуть на пожвавлення виробництва комерційного продукту компанії,...

Український бренд запустив виробництво йогурту-соусу зі смаком томату, базиліку, огірка та кропу

Молокія запустила виробництво та продаж інноваційного продукту — йогурт&соус,...

Вибір редактора
В продовження теми