Понеділок, 2 Грудня, 2024
інше

    Харчовий гігант вкладає мільярд доларів в експеримент зі штучним інтелектом

    Coca-Cola підписала п’ятирічну угоду з корпорацією Microsoft щодо інтеграції використання штучного інтелекту (ШІ) у різних бізнес-функціях – від виробництва до маркетингу.

    У рамках угоди Coca‑Cola виділила $1,1 млрд на Microsoft Cloud з його генеративним штучним інтелектом та можливостями використання у “хмарі”. Крім того, компанії будуть експериментувати із помічником Microsoft Copilot Microsoft 365 AI Assistant, щоб перевірити його ефективність у підвищенні продуктивності на робочому місці.

    У рамках ініціативи Coca-Cola перенесла уже перенесла всі свої програми на Microsoft Azure. 

    «Завдяки довгостроковому партнерству ми досягли значного прогресу у прискоренні впровадження можливостей штучного інтелекту в компанії Coca‑Cola та її мережі незалежних ботлерів по всьому світу», – говорить Джадсон Альтхофф, виконавчий віцепрезидент і головний комерційний директор Microsoft.

    Використовуючи Azure OpenAI Service, Coca-Cola уже вивчає можливість використання генеративних цифрових помічників на основі штучного інтелекту для покращення показників продуктивності, пов’язаних із клієнтським досвідом, оптимізації операцій та підвищення загальної ефективності.

    Партнерство Coca-Cola Microsoft у сфері штучного інтелекту з Microsoft стартувало у 2020 році з угоди на $250 млн. Тоді Нірадж Толмаре, старший віцепрезидент і глобальний директор з інформаційних технологій компанії Coca-Cola, зазначив, що можливості Microsoft допомагають гіганту ринку напоїв бути на вершині інновацій.

    З того часу компанія за рахунок можливостей штучного інтелекту не тільки покращила внутрішні процеси, а й випустила нові продукти. Наприклад, у кінці 2023 р. Coca-Cola анонсувала випуск напою без цукру Y3000, рецептура та візуальний дизайн для якого розроблені спільно з ШІ. 

    А ще раніше Coca-Cola випустила рекламу, згенеровану штучним інтелектом. Для цього компанія застосувала технологію «Stable Diffusion» – модель глибокого навчання, яка застосовується для створення зображень на основі тексту.

    Джерела: Microsoft, Coca‑Cola

    НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

    введіть свій коментар!
    введіть тут своє ім'я

    Схожі теми

    Сімейне господарство створило енергетичні медові снеки для ЗСУ

    Снек «Медова паста +292» має енергетичну цінність у 292 кКал на одну порцію, високий вміст легкозасвоюваних вуглеводів, білків та...

    В Україні вперше випустили мікрофільтроване молоко. Смакує як парне

    Мікрофільтрація — це інноваційний ефективний метод очистки молока, який застосовують у світі.«Сире молоко, яке ми ретельно підбираємо у фермерських...

    Торговий партнер України відкрив першу цвіркунову ферму. Комах смажать та мелють на борошно

    У супроводі гучного цвірінькання тони комах на своїй фермі, Гапаров розповідає, що натхненням для нього стали численні статті в...

    Стартап роздає морозиво з молока, яке створюють мікроби

    Щоб познайомити споживачів з новим для них продуктом, американська компанія пустила вантажівку, яка їздить узбережжям у спекотні літні вихідні...

    Чорна піца та рожевий багет: як «Сільпо» додає кольору Чорній п’ятниці

    Мережа супермаркетів «Сільпо» вирішила додати фарб Чорній п’ятниці та запропонувати альтернативу традиційному шопінг-хаосу. З 23 по 30 листопада «Сільпо»...

    Сирна «Корона» та кульки у чорному перці — українські сири, які визнав світ

    5 листопада в Португалії, місті Візеу, офіційно завершився міжнародний сирний конкурс World Cheese Awards 2024. Цього року на конкурсі...

    Може вас зацікавити

    Китайці створили безкалорійний підсолоджувач, кращий за стевію

    Підсолоджувач є мінімально обробленим, рослинним і не містить калорій Ця...

    Римські канікули. Італійці поклали лазанью в тюбики та змушують відвідувачів лизати тарілки

    23-річний шеф-кухар із Італії Валеріо Браскі створив страву, яка...

    Вибір редактора
    В продовження теми