Харчовий гігант вкладає мільярд доларів в експеримент зі штучним інтелектом

Coca-Cola підписала п’ятирічну угоду з корпорацією Microsoft щодо інтеграції використання штучного інтелекту (ШІ) у різних бізнес-функціях – від виробництва до маркетингу.

У рамках угоди Coca‑Cola виділила $1,1 млрд на Microsoft Cloud з його генеративним штучним інтелектом та можливостями використання у “хмарі”. Крім того, компанії будуть експериментувати із помічником Microsoft Copilot Microsoft 365 AI Assistant, щоб перевірити його ефективність у підвищенні продуктивності на робочому місці.

У рамках ініціативи Coca-Cola перенесла уже перенесла всі свої програми на Microsoft Azure. 

«Завдяки довгостроковому партнерству ми досягли значного прогресу у прискоренні впровадження можливостей штучного інтелекту в компанії Coca‑Cola та її мережі незалежних ботлерів по всьому світу», – говорить Джадсон Альтхофф, виконавчий віцепрезидент і головний комерційний директор Microsoft.

Використовуючи Azure OpenAI Service, Coca-Cola уже вивчає можливість використання генеративних цифрових помічників на основі штучного інтелекту для покращення показників продуктивності, пов’язаних із клієнтським досвідом, оптимізації операцій та підвищення загальної ефективності.

Партнерство Coca-Cola Microsoft у сфері штучного інтелекту з Microsoft стартувало у 2020 році з угоди на $250 млн. Тоді Нірадж Толмаре, старший віцепрезидент і глобальний директор з інформаційних технологій компанії Coca-Cola, зазначив, що можливості Microsoft допомагають гіганту ринку напоїв бути на вершині інновацій.

З того часу компанія за рахунок можливостей штучного інтелекту не тільки покращила внутрішні процеси, а й випустила нові продукти. Наприклад, у кінці 2023 р. Coca-Cola анонсувала випуск напою без цукру Y3000, рецептура та візуальний дизайн для якого розроблені спільно з ШІ. 

А ще раніше Coca-Cola випустила рекламу, згенеровану штучним інтелектом. Для цього компанія застосувала технологію «Stable Diffusion» – модель глибокого навчання, яка застосовується для створення зображень на основі тексту.

Джерела: Microsoft, Coca‑Cola

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Схожі теми

Яйце за півмільярда. Вперше в світі розробили штучний яєчний білок.

Каліфорнійська компанія Clara Foods застосовує технологію точного бродіння для виготовлення рослинних яєчних білків. Це ідентичний продукт тому, який міститься...

Революція в доставці їжі за допомогою роботів та автономних автомобілей

Роботизовані системи та автономні автомобілі вже давно вийшли за рамки науково-фантастичних фільмів і стали повсякденною реальністю для багатьох компаній...

На розвиток кадрів та інновації можна отримати понад 5 млн грн гранту

USAID очікує, що це сприятиме підвищенню економічної стабільності українських виробників та сприятиме інноваціям. У межах програми буде надано орієнтовно 20...

Бутерм’яс: із пшеничного глютену створили в’ялене рослинне м’ясо

Перший із них, Spicy Kung Pao Jerky, виготовляється зі знаковими смаками провінції Сечуань — пряного імбиру та припеченого на...

Радіація та стейк: вчені наполягають на опроміненні потенційно зараженої їжі

У ході досліджень вчені проаналізували понад дві тисячі спалахів харчових захворювань за 2009-2020 рр., викликані Campylobacter, Salmonella, E. coli...

Нове покоління підсолоджувачів для створення більш здорових та менш калорійних продуктів харчування

Сучасне суспільство ставить перед собою все більше завдань у питанні здорового способу життя та раціонального харчування. Одним з ключових...

Може вас зацікавити

Вибір редактора
В продовження теми