У рамках угоди Coca‑Cola виділила $1,1 млрд на Microsoft Cloud з його генеративним штучним інтелектом та можливостями використання у “хмарі”. Крім того, компанії будуть експериментувати із помічником Microsoft Copilot Microsoft 365 AI Assistant, щоб перевірити його ефективність у підвищенні продуктивності на робочому місці.
У рамках ініціативи Coca-Cola перенесла уже перенесла всі свої програми на Microsoft Azure.
«Завдяки довгостроковому партнерству ми досягли значного прогресу у прискоренні впровадження можливостей штучного інтелекту в компанії Coca‑Cola та її мережі незалежних ботлерів по всьому світу», – говорить Джадсон Альтхофф, виконавчий віцепрезидент і головний комерційний директор Microsoft.
Використовуючи Azure OpenAI Service, Coca-Cola уже вивчає можливість використання генеративних цифрових помічників на основі штучного інтелекту для покращення показників продуктивності, пов’язаних із клієнтським досвідом, оптимізації операцій та підвищення загальної ефективності.
Партнерство Coca-Cola Microsoft у сфері штучного інтелекту з Microsoft стартувало у 2020 році з угоди на $250 млн. Тоді Нірадж Толмаре, старший віцепрезидент і глобальний директор з інформаційних технологій компанії Coca-Cola, зазначив, що можливості Microsoft допомагають гіганту ринку напоїв бути на вершині інновацій.
З того часу компанія за рахунок можливостей штучного інтелекту не тільки покращила внутрішні процеси, а й випустила нові продукти. Наприклад, у кінці 2023 р. Coca-Cola анонсувала випуск напою без цукру Y3000, рецептура та візуальний дизайн для якого розроблені спільно з ШІ.
А ще раніше Coca-Cola випустила рекламу, згенеровану штучним інтелектом. Для цього компанія застосувала технологію «Stable Diffusion» – модель глибокого навчання, яка застосовується для створення зображень на основі тексту.