Харчовий гігант вкладає мільярд доларів в експеримент зі штучним інтелектом

Coca-Cola підписала п’ятирічну угоду з корпорацією Microsoft щодо інтеграції використання штучного інтелекту (ШІ) у різних бізнес-функціях – від виробництва до маркетингу.

У рамках угоди Coca‑Cola виділила $1,1 млрд на Microsoft Cloud з його генеративним штучним інтелектом та можливостями використання у “хмарі”. Крім того, компанії будуть експериментувати із помічником Microsoft Copilot Microsoft 365 AI Assistant, щоб перевірити його ефективність у підвищенні продуктивності на робочому місці.

У рамках ініціативи Coca-Cola перенесла уже перенесла всі свої програми на Microsoft Azure. 

«Завдяки довгостроковому партнерству ми досягли значного прогресу у прискоренні впровадження можливостей штучного інтелекту в компанії Coca‑Cola та її мережі незалежних ботлерів по всьому світу», – говорить Джадсон Альтхофф, виконавчий віцепрезидент і головний комерційний директор Microsoft.

Використовуючи Azure OpenAI Service, Coca-Cola уже вивчає можливість використання генеративних цифрових помічників на основі штучного інтелекту для покращення показників продуктивності, пов’язаних із клієнтським досвідом, оптимізації операцій та підвищення загальної ефективності.

Партнерство Coca-Cola Microsoft у сфері штучного інтелекту з Microsoft стартувало у 2020 році з угоди на $250 млн. Тоді Нірадж Толмаре, старший віцепрезидент і глобальний директор з інформаційних технологій компанії Coca-Cola, зазначив, що можливості Microsoft допомагають гіганту ринку напоїв бути на вершині інновацій.

З того часу компанія за рахунок можливостей штучного інтелекту не тільки покращила внутрішні процеси, а й випустила нові продукти. Наприклад, у кінці 2023 р. Coca-Cola анонсувала випуск напою без цукру Y3000, рецептура та візуальний дизайн для якого розроблені спільно з ШІ. 

А ще раніше Coca-Cola випустила рекламу, згенеровану штучним інтелектом. Для цього компанія застосувала технологію «Stable Diffusion» – модель глибокого навчання, яка застосовується для створення зображень на основі тексту.

Джерела: Microsoft, Coca‑Cola

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Green Salt: із морської спаржі створили сіль, яка запобігає інсультам

Салікорнія або солонець також відома як морська спаржа. Її культивують та збирають ціле тисячоліття.Салікорнія використовується у різних культурах —...

Green Monday із Гонконгу створила із вівса веганське морозиво

Морозиво мочі буде подаватися в кафе та пропонується під брендом Oatchi у продуктовому магазині Green Common.Десерт містить на 17%...

На інновації в їжі та релокацію ресторанів можна отримати 100 тис. грн

Конкурс має на меті підтримку сталого розвитку підприємництва у сфері громадського харчування як відповідь на негативні економічні наслідки війни...

Інвестори повірили у вафлі з буряків – проєкт профінансовано на 257%

Американець збирає інвестиції на запуск виробництва суперфуду – млинців та вафель на рослинній основі.Продукт не міститиме цукру, молока, сої,...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

Може вас зацікавити

Рейтинг морепродуктів: найбільш поживні види риби

Включення риби в раціон – це гарантія отримання поживних...

Ще більш сучасний та стильний: бренд «Бащинський» уперше змінив логотип і дизайн продуктів

Бути ближчим і зрозумілішим для споживача, стирати бар’єри й...

«Ідеальне м’ясо» з солодкого люпину. Його можна додати в суп або пельмені

Співзасновниця фірми Джен Дрю зазначила, що універсальність Luprene підтверджує те,...

Алекс Коваленко

Український підприємець-новатор у сфері foodtech. Ідеолог та драйвер створення...

Вибір редактора
В продовження теми