Рослина із запахом гниючої плоті стала основою для веганських кальмарів

Іспанський важковаговик на ринку морепродуктів Angulas Aguinaga разом зі стартапом Vrave виводить на ринок альтернативні кальмари, створені із коньяку.

Коньяку – японська рослина, яка має давню історію. Інші її назви – «диявольський язик», «лілія вуду», «зміїна пальма» або «слонячий ям». Рослина зацвітає у квітні і поширює навколо запах гниючої плоті. Таким способом «диявольський язик» приваблює комах, що переносять пилок для подальшого запилення.

Із кореневища рослини створюють різноманітну їжу. Ще у 1846 році в Японії вийшла книга «Konnyaku Hyakusen» (100 рецептів з коньяку), що свідчить про популярність цієї рослини у місцевій кухні. 

Зараз коньяку стає привабливим інгредієнтом для рослинних альтернатив м’ясу та іншої їжі у всьому світі. Наприклад, нідерландська компанія Сlean Foods створює з нього макарони для схуднення.

Кальмари на основі коняьку будуть випускатися в Іспанії та продаватися через супермаркети.

Рікард Пучдемон, генеральний директор і засновник Vrave, говорить, що вони також шукають дистриб’юторів для експорту інноваційних кальмарів до Великобританії, Франції та Португалії.

Розробку рослинного продукту Vrave разом з Angulas Aguinaga розпочали майже два роки тому. Зараз вони прагнуть перевірити придатність продукту ринку та отримати зворотній зв’язок від споживачів. 

Нагадаємо, раніше вчені надрукували кальмарів з водоростей та відходів виробництва локшини.

Джерела: JustFood, Angulas Aguinaga

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап змусив картоплю виробляти яйця. Підійдуть для випічки та морозива

PoLoPo прагне отримати регуляторне схвалення для технології, яка перетворює картоплю на “фабрики” з виробництва яєчних білків Очікується, що процес схвалення...

Легенда велоспорту вклав мільйони у жуйку, що замінює чашку кави

Маючи в команді лише 10 працівників, Rev Gum успішно продає на американському ринку унікальну товарну позицію – жувальну гумку...

Харчовий гігант тестує робот-автомат, який готує піцу за три хвилини

Таким чином найбільша у світі харчова компанія прагне вивести свій бренд піци «за межі морозильної камери».Кіоск, схожий на автомат...

Італійський бренд спортивного харчування створив каву у стіках. Її можна пити відразу і будь-де

Запатентована формула кавового стіка енергетично заміняє чашку кави з кав’ярні, проте її можна випити на ходу і будь-де, як...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Може вас зацікавити

Грета проти. Веганські замінники молока знову можуть бути «вершковими»

За заборону термінів Еврокомісія проголосувала ще в жовтні 2020...

Щось шкварчить. Українці створили цукерки з чилі і без жодних підсолоджувачів

Це далеко не повний асортимент YARO, яка спеціалізується на...

Корінна японська рослина замінить консервант у ковбасі та зменшить канцерогенний вплив

Група вчених випробувала продукти з використанням екстракту споришу японського,...

Як нейротехнології та штучний інтелект змінюють харчову індустрію та раціон

Штучний інтелект (ШІ) у харчовій індустрії змінює підхід до...

Вибір редактора
В продовження теми