Рослина із запахом гниючої плоті стала основою для веганських кальмарів

Іспанський важковаговик на ринку морепродуктів Angulas Aguinaga разом зі стартапом Vrave виводить на ринок альтернативні кальмари, створені із коньяку.

Коньяку – японська рослина, яка має давню історію. Інші її назви – «диявольський язик», «лілія вуду», «зміїна пальма» або «слонячий ям». Рослина зацвітає у квітні і поширює навколо запах гниючої плоті. Таким способом «диявольський язик» приваблює комах, що переносять пилок для подальшого запилення.

Із кореневища рослини створюють різноманітну їжу. Ще у 1846 році в Японії вийшла книга «Konnyaku Hyakusen» (100 рецептів з коньяку), що свідчить про популярність цієї рослини у місцевій кухні. 

Зараз коньяку стає привабливим інгредієнтом для рослинних альтернатив м’ясу та іншої їжі у всьому світі. Наприклад, нідерландська компанія Сlean Foods створює з нього макарони для схуднення.

Кальмари на основі коняьку будуть випускатися в Іспанії та продаватися через супермаркети.

Рікард Пучдемон, генеральний директор і засновник Vrave, говорить, що вони також шукають дистриб’юторів для експорту інноваційних кальмарів до Великобританії, Франції та Португалії.

Розробку рослинного продукту Vrave разом з Angulas Aguinaga розпочали майже два роки тому. Зараз вони прагнуть перевірити придатність продукту ринку та отримати зворотній зв’язок від споживачів. 

Нагадаємо, раніше вчені надрукували кальмарів з водоростей та відходів виробництва локшини.

Джерела: JustFood, Angulas Aguinaga

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Американці створили порошкові натуральні соки, які поліпшують травлення

Американська MCB випустила на ринок FiberJuice — лінійку порошків фруктових соків, що містять чотири пребіотики: три харчових волокна (інулін,...

В Україні роздадуть 2 млн євро грантів на бізнес з виробництва харчів

За умовами конкурсу, організатори збираються виділити 2 млн євро грантів на розвиток власної справи підприємцям, які офіційно зареєстровані в...

Без звуків «Му»: молочний сир без корів з’явиться на ринку через два роки

Замість корів Formo використовує мікроорганізми, кодовані послідовностями ДНК молочного білка. Ці клітини вирощують у ферментері, поки не буде отримано...

“In future, we plan to proceed with the dark store model” — Olexiy Yukhimchuk, the Rocket co-founder

The Rocket, a Ukrainian food delivery business, picks up its pace and establishes its international presence. In the midst...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine...

Рік із Glovo: що і як замовляли користувачі у 2024 році 

У грудні 2024 року глобальний Glovo перетнув позначку в 1 мільярд замовлень з моменту заснування компанії майже 10 років...

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних життєвих обставинах, багатодітних сімей, внутрішньо переміщених осіб, людей похилого віку,...

Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні...

Може вас зацікавити

Переробка та  foodtech: як українські агрокомпанії адаптують бізнес до воєнних умов

З початку великої війни перед найбільшими агрокомпаніями та галуззю...

Американці створили порошкові натуральні соки, які поліпшують травлення

Американська MCB випустила на ринок FiberJuice — лінійку порошків...

Штучний інтелект розробив іноваційну газовану воду для ринку Швейцарії

Компанія Vivi Kola (створена у 1938 році) заявила, що...

Бомба-ракета: український сервіс доставки Rocket запрацював в Амстердамі

Нідерланди стали другою серед десятка європейських держав, де Rocket...

Вибір редактора
В продовження теми