Щоденне вживання квасолі знижує вагу та поліпшує імунітет: дослідження

Квасоля та нут мають надзвичайну здатність компенсувати дефіцит поживних речовин та сприяють покращенню маси тіла, свідчить останнє дослідження Національного інституту раку та Міністерством сільського господарства США.

Дорослі, що постійно споживають ці бобові, мають меншу необхідність у доданому цукрі, а також отримують більше дефіцитних поживних речовин – харчових волокон, калію, фолієвої кислоти, заліза, магнію, вітаміну Е та холіну.

«Загалом споживачі квасолі мали на 25% кращу загальну якість раціону порівняно з дорослими, які уникали бобів», – каже Янні Папаніколау, автор дослідження та віцепрезидент відділу харчових стратегій.

У підсумку, споживачі квасолі важили на 2,5 кг менше та мали на 2,3 см вужчу талію

Папаніколау разом із колегами аналізували дані Національного дослідження здоров’я та обстеження за 2001–2018 роки. Вони враховували показники споживачів квасолі та нуту, а також тих, хто їх не вживає. Зокрема, перші щодня мали у раціоні 1,7-2 порції бобових, включаючи звичайну квасолю, чорну квасолю, боби пінто або нут. 

«Дев’ять із десяти американців не дотримуються рекомендацій щодо харчових волокон. Натомість квасоля багата на поживні речовини та є одним із найкращих харчових продуктів з клітковиною. У нашому дослідженні дорослі, які споживали дві порції квасолі на день, мали на 77% більше щоденної клітковини порівняно з дорослими, які уникали квасолі», — пояснює Папаніколау.

Лише цей факт, за її словами, дає змогу знизити ризики захворювань серця, діабету, деяких видів раку та ожиріння. Також збільшення споживання харчових волокон несе користь кишковим бактеріям, що пов’язують із поліпшенням імунітету.

Нагадаємо, раніше стартап створив молекулярну курятину з води, квасолі та трав.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Онлайн-продажі продуктів харчування в США за рік виросли вчетверо

Згідно з дослідженням загальна сума замовлень на сьогоднішній день складає більше $ 8 млрд на місяць, в той час...

Стартап випускає блакитні напої з водоростями, якими харчуються астронавти

Напій, який випускається в бляшанках, багатий антиоксидантами та має природний блакитний колір саме завдяки спіруліні – справжньому «харчовому скарбу»,...

Куряча сенсація: чим здивує новий бренд МХП «Супер Філео»?

Потужно працювати, щоб підтримувати економіку країни та годувати людей – один із принципів компанії МХП. У 2024 році кількість...

IKEA створила чорну ікру із водоростей

Ікринки Sjörapport є дійсно веганськими, але виглядають і смакують, як справжня чорна ікра.На веб-сайті IKEA ікра представлена у 85-грамовому...

У Римі біля Колізею відкрився український ресторан

Заклад має на меті популяризувати національну кухню серед туристів і місцевих жителів та став продовженням роботи ресторатора в Італії. За словами...

Nestlé збільшила продажі в Україні на понад 20% на початку 2026 року

У 2025 році український FMCG-ринок у категоріях присутності Nestlé — кулінарії, кондитерських виробів, розчинної та капсульної кави, кормів для...

Optimeal запускає нову лінійку корму для котів у США

Продукти представили на Global Pet Expo 2026 в Орландо, штат Флорида – ключовій щорічній події зообізнесу у США.Лінійку Optimeal...

ГК «Нові продукти» випустила напій для підтримки організму після вживання алкоголю

Extra Life After Alco* — безалкогольний газований напій, розроблений як функціональний продукт для підтримки організму після вживання алкоголю. Формула...

Може вас зацікавити

Американський стартап MeliBio розробив прототип синтетичного меду

Американський стартап MeliBio створив прототип, який «нагадує за смаком,...

Вчені виростили у лабораторії справжні шматки сала на каркасах із жита

Ключовим елементом розробки стали каркаси з білка секаліну, який...

Американці створили перші грибні жуйки, які покращують імунітет і концентрують увагу

Жуйки виготовлені з розробленої компанією суміші Mycomatrix, що включає...

У бельгійських вафлях замінили вершкове масло на жир з комах

«Жир на основі комах є стійкою та здоровою альтернативою...

Вибір редактора
В продовження теми