Бренд Unilever створив синьо-жовті кросівки із залишків їжі, що йде у смітник

Виробник майонезу Hellmann's Canada, що належить Unilever, у партнерстві з італійським брендом екологічної моди ID.Eight випустив обмежену колекцію кросівок, виготовлених із харчових відходів.

Гриби, кукурудза, яблука та виноград – тепер вони можуть не лише стати частиною щоденної їжі, а і вашим наступним взуттям

Це – ідея, яка лежить в основі нової розробки бренду Unilever, а також його стратегії боротьби з харчовими відходами. До речі, раніше Hellmann’s запропонувала для цього інноваційний додаток із підтримкою штучного інтелекту Meal Reveal, який сканує залишки продуктів та пропонує рецепти для приготування страв.

У компанії говорять, що в одній лише Великобританії щороку викидають близько 6,4 млн т їжі. А у світі загалом викидається понад один мільярд страв щодня.

У Канаді, за статистикою компанії, сім’ї витрачають щороку $1352 на їжу, яка йде у смітник.

Цю цифру додали і в назву моделі інноваційних кросівок.

Кросівки під назвою Refreshed Sneakers – веганські та екологічно чисті. Вони виготовлені із матеріалу, у складі якого – відходи яблук, кукурудзи та винограду, а також відходи міцелію та цукрової тростини.

Також кросівки поєднують білий, синій та жовтий кольори, що має нагадувати покупцю дизайн соусів Hellmann’s.

Нагадаємо, раніше французи створили кросівки із кукурудзи, винограду та кактусів.  Все надзвичайно екологічно навіть коробка, в якій міститься взуття, виготовлена із вторинного паперу.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Британський мільярдер Джим Меллон: «Лабораторне м’ясо стане доступним за ціною через 5 років»

«Знижуються ціни на рослинні продукти: компанія Impossible нещодавно скинула вартість на 20% у США, але цьому є межа», – сказав...

Найбільша українська мережа кав’ярень відкрила перший заклад у Польщі

Новий заклад розташований у центрі Варшави на вулиці Маршалковській, 136, де раніше працював ресторан мережі швидкого харчування Subway. Поруч...

Сироварня на Прикарпатті коптить гуцульський будз та ліпить коників

Засновники бренду — Юлія та Василь Тирсіники — з початком війни повернулися до України після десяти років життя в...

«Музей Їжі»: у Києві провели масштабну подію про історію та культуру їжі

«Музей Їжі» від родини брендів МХП – це захід у попап форматі, покликаний більше розповісти українцям про культуру та...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Грибна бастурма. Гавайський стартап в’ялить яловичину із грибів

Генеральний директор Moku Foods Метт Фельдман почав розробляти в'ялене...

Пивний інгредієнт допомагає заснути, покращує настрій та запобігає Альцгеймеру

Екстракт зрілого хмелю, а також витримані гіркі кислоти хмелю,...

Стартап розробив ковбасу і котлети із коноплі та рису для високоефективного харчування

Використовуючи інноваційний процес, який максимізує вміст поживних речовин, стартап...

На вирощування мікрогріну чи відкриття кав’ярні можна отримати 130 тис. грн

Програма під назвою “Economic Resilience Programme” передбачає надання мікрогрантів...

Вибір редактора
В продовження теми