Компанія МХП впроваджує професію м’ясних сомельє для мережі «М’ясомаркет» 

М’ясні сомельє – нове слово в клієнтському досвіді українців. 

Мʼясні сомельє відрізняють ритейл МХП від інших мереж і дають споживачеві більше, ніж гарне обслуговування. Це не просто продавці, а консультанти з приготування їжі.  

«Головна мета м’ясних сомельє – вирішити для покупця більшість питань стосовно страв на його столі й тим самим спростити та покращити йому життя. М’ясні сомельє в мережі «М’ясомаркет» – це фахівці з унікальними вміннями. В першу чергу, вони знають покупців, розуміють їхні потреби й щиро хочуть допомогти. Крім того, вони добре розуміються на асортименті в магазині, знають основні принципи приготування страв і комбінування продуктів, тому як ніхто вміють подбати про смачні сніданки, обіди й вечері», — зазначає Андрій Булах, заступник голови правління МХП.  

М’ясні сомельє в мережі «М’ясомаркет» – це фахівці з унікальними вміннями.
М’ясні сомельє в мережі «М’ясомаркет» – це фахівці з унікальними вміннями.

Що відрізняє м’ясного сомельє від продавців? М’ясні сомельє – неофіційні шеф-кухарі українських родин. Вони рекомендують покупцеві не просто продукт з полиці, а страву, яку можна приготувати з продуктів, наявних у магазині. М’ясний сомельє –  це хороший знайомий гостя, який знає його смаки, смаки його родини, сімейні кулінарні традиції, й може запропонувати саме те, що потрібно конкретно цій людині. В компанії планують, що покупці ходитимуть за мʼясним сомельє між «М’ясомаркетами» так, як вони ходять за своїм бʼюті-майстром чи лікарем. 

М’ясні сомельє – неофіційні шеф-кухарі українських родин.
М’ясні сомельє – неофіційні шеф-кухарі українських родин.

Мʼясні сомельє навчаються у Школі мʼясного сомельє МХП.  У 2023 році компанія відкрила спеціальний навчальний «М’ясомаркет», який є точною копією реального. Зараз мʼясні сомельє проходять повний цикл підготовки – від теорії до практики – в реальних умовах за спеціально розробленими програмами. Навчання відбувається за рахунок компанії МХП. 

М’ясний сомельє –  це хороший знайомий гостя, який знає його смаки, смаки його родини, сімейні кулінарні традиції, й може запропонувати саме те, що потрібно конкретно цій людині

Для мʼясних сомельє відкрита можливість карʼєрного зростання. Працівник, який починає зі стажиста, має всі шанси стати не тільки старшим мʼясним сомельє, а й керівником магазину. Або й узагалі обійняти посаду шефа-сомельє чи будь-яку іншу позицію в МХП. Такий приклад уже є — одна з мʼясних сомельє із «М’ясомаркета» в Києві нині працює директоркою одного з напрямів власного ритейлу МХП.  

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Найвпливовіша компанія про веганську їжу: ринок рослинного м’яса подвоїться, а яйця вже додали 168%

Ринок рослинного м’яса в найближчі роки буде рости значно швидше, ніж звичайного. Про це свідчать висновки щойно опублікованого дослідження...

Молоко за рецептом від штучного інтелекту буде краще звичайного

Ginkgo Bioworks, як платформа для клітинного програмування та біозахисту, використовуватиме свої потужності з виробництва білка та платформу генеративного штучного...

Coca-Cola випустила «розумну воду», дистильовану парою — з женьшенем та кульбабою

З моменту заснування у 1996 році бренд Smartwater спочатку зосереджувався на дистильованій воді без запаху з додаванням електролітів. Згодом розширився...

Відомий з Середньовіччя суперфуд знижує ризик смерті від деменції. Дослідження

Оливкова олія вже давно вважається прикладом «супер-їжі», яка може допомогти довше прожити, якщо її споживати як частину здорового харчування. Зараз...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Сінгапурські вчені друкують їжу із цвіркунів та моркви

Старіння населення призведе до зростання попиту на продукти, багаті...

Компанія, яка познайомила українців з моцарелою, створила унікальний сир

Компанія не зупинила діяльність з початку повномасштабного вторгнення, і...

Невидиме випромінювання та гриби: вчені створили вітаміни для веганів

Згідно угоди, зусилля Scelta Inside будуть спрямовані на використання...

Кава з насіння фініків — виробник альтернативної кави випустив свій новий продукт

Американський виробник альтернативної кави Atomo у першому кварталі 2022...

Компанія, яка вирощуватиме м’ясо качок у космосі, отримала $13 млн гранту

Отримувачами грантів стали стартапи Umami United і IntegriCulture Umami United...

Вибір редактора
В продовження теми