Ще більш сучасний та стильний: бренд «Бащинський» уперше змінив логотип і дизайн продуктів

Бути ближчим і зрозумілішим для споживача, стирати бар’єри й випереджати час,  вирізнятися на полиці – саме таким принципом керується бренд м’ясоковбасних виробів «Бащинський». Цієї весни команда бренду презентує оновлений «Бащинський», який говорить зі своєю цільовою аудиторією однією мовою.

Бути ближчим і зрозумілішим для споживача, стирати бар’єри й випереджати час,  вирізнятися на полиці — саме таким принципом керується бренд м’ясоковбасних виробів «Бащинський». Цієї весни команда бренду презентує оновлений «Бащинський», який говорить зі своєю цільовою аудиторією однією мовою.

Бренд «Бащинський» існує на ринку вже давно, його знають і люблять українці. Але час не стоїть на місці й, відповідно до стратегії розвитку, для бренду прийшла пора змін – він стає більш молодіжним як за своїм підходом, так і за зовнішніми проявами.  І уперше за всю історію змінює логотип і дизайн паковання продуктів.

«Наша глобальна задача — це осучаснення бренду та залучення більш молодої цільової аудиторії. В той самий час, для нас було важливо не втратити ідентичність та споживачів, які знають та обирають «Бащинський» протягом багатьох років.

Також однією з цілей було створення єдиного брендблоку на полицях супермаркетів, що має покращити видимість бренду абсолютно у всіх категоріях. Створення eye-catching дизайну в дуже заклатереній категорії мʼясоковбасних виробів – це необхідна умова для того, щоб мати можливість бути поміченим споживачами.

Безумовно, це тільки перший крок для досягнення наших амбітних цілей протягом наступних років, з фокусом на сильну асортиментну стратегію, дотримання незмінних високих стандартів якості, які є візитівкою абсолютно всіх брендів компанії МХП та запуску потужних рекламних кампаній” – зазначає Ірина Донченко, керівниця центру розвитку брендів категорії м’ясо МХП.

Бути ближчим і зрозумілішим для споживача, стирати бар’єри й випереджати час,  вирізнятися на полиці – саме таким принципом керується бренд м’ясоковбасних виробів «Бащинський»

Завдяки тестуванню 5 різних концепцій дизайнів зі споживачами з різних регіонів України вдалося досягти бажаного результату та визначити безумовного лідера. За думкою споживачів, обраний дизайн — яскравий, сприймається найбільш апетитно, та підкреслює сприйняття бренду, робить його більш сучасним.

Отже, у квітні на полицях супермаркетів вже з’явився оновлений «Бащинський» — з новим логотипом і дизайном паковань. Логотип став лаконічнішим, більш сучасним, при цьому не змінився аж настільки, щоб постійні споживачі не могли впізнати улюблений бренд. Усі паковання та етикетки на продуктах виконані в єдиній стилістиці й мають основний фірмовий колір — насичений бургунді.

Обраний дизайн — яскравий, сприймається найбільш апетитно, та підкреслює сприйняття бренду, робить його більш сучасним

Сучасний, структурований підхід до редизайну надає багатьох можливостей – залучення нової аудиторії, яка стежить за трендами й чітко розуміє, де «свої»; створення стилістичних маркерів — ідентифікаторів для розмежування між категоріями, смаками продуктів. А також крок до ще більшої впізнаваності й любові споживачів до бренду-експерта м’ясоковбасних виробів «Бащинський».

Новий дизайн для бренду створила литовська агенція DPJN, а загальну концепцію і бренд-платформу розробляла внутрішня креативна команда «Бащинський».

Дизайн стає ще крутішим; незмінними залишаються оригінальний смак, широка асортиментна лінійка продукції, а також високі стандарти якості виробництва продукції.

«Бащинський» — готовий на все. Готовий до всього!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Компанія GFS отримала національну бізнес-премію Private Label 2021 в номінації «Інновація року».

GFS спеціалізується на виготовленні продукції у форматі «ready meal» — тобто, порційної їжі в упаковці, яка вже готова до...

Італієць та українка роблять їстівні троянди із середньовічного продукту

У 100 грамів троянд стільки ж вітамінів та мікроелементів, як і в 800г свіжих ягід Пастила — сировина для створення...

Пломбір за крипту — виробники мікробного морозива переходять на блокчейн

Здійснити крипто-платіж можна на веб-сайті Brave Robot. Для звичайних споживачів це стало можливо завдяки партнерству Brave Robot та Coinbase...

Британці шукають інвестиції для виробництва роботів, які заварюють та роздають каву

LoveCaf створив прототип першої роботизованої кавомашини, замовлення для якої можна робити з мобільного телефону, а забрати напій — біля...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи у пакованні, дизайн якого створили українські ілюстраторки —...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Може вас зацікавити

Сироварня на вогні Formaggio olive робить винний сулугуні та сирні кейк-попси

Так з’явились інновіційні винний сулугуні та сирні кейк-попси Винний сулугуні...

Піонер ринку рослинного м’яса випустить стейк, який поверне компанії втрачені мільярди

Новий продукт матиме мінімальний перелік інгредієнтів із високим вмістом...

«Ковбойський» стартап хоче повторити процес поїдання коровою трави за допомогою мікробів та перевинайти сир

Засновники стартапу — підприємці Яап Кортевег і Ніко Коффеман....

Українських виробників навчать торгувати на Amazon та eBay

Навчання електронній комерції дозволить українським підприємцям налагодити зв’язки з...

Вибір редактора
В продовження теми