Ще більш сучасний та стильний: бренд «Бащинський» уперше змінив логотип і дизайн продуктів

Бути ближчим і зрозумілішим для споживача, стирати бар’єри й випереджати час,  вирізнятися на полиці – саме таким принципом керується бренд м’ясоковбасних виробів «Бащинський». Цієї весни команда бренду презентує оновлений «Бащинський», який говорить зі своєю цільовою аудиторією однією мовою.

Бути ближчим і зрозумілішим для споживача, стирати бар’єри й випереджати час,  вирізнятися на полиці — саме таким принципом керується бренд м’ясоковбасних виробів «Бащинський». Цієї весни команда бренду презентує оновлений «Бащинський», який говорить зі своєю цільовою аудиторією однією мовою.

Бренд «Бащинський» існує на ринку вже давно, його знають і люблять українці. Але час не стоїть на місці й, відповідно до стратегії розвитку, для бренду прийшла пора змін – він стає більш молодіжним як за своїм підходом, так і за зовнішніми проявами.  І уперше за всю історію змінює логотип і дизайн паковання продуктів.

«Наша глобальна задача — це осучаснення бренду та залучення більш молодої цільової аудиторії. В той самий час, для нас було важливо не втратити ідентичність та споживачів, які знають та обирають «Бащинський» протягом багатьох років.

Також однією з цілей було створення єдиного брендблоку на полицях супермаркетів, що має покращити видимість бренду абсолютно у всіх категоріях. Створення eye-catching дизайну в дуже заклатереній категорії мʼясоковбасних виробів – це необхідна умова для того, щоб мати можливість бути поміченим споживачами.

Безумовно, це тільки перший крок для досягнення наших амбітних цілей протягом наступних років, з фокусом на сильну асортиментну стратегію, дотримання незмінних високих стандартів якості, які є візитівкою абсолютно всіх брендів компанії МХП та запуску потужних рекламних кампаній” – зазначає Ірина Донченко, керівниця центру розвитку брендів категорії м’ясо МХП.

Бути ближчим і зрозумілішим для споживача, стирати бар’єри й випереджати час,  вирізнятися на полиці – саме таким принципом керується бренд м’ясоковбасних виробів «Бащинський»

Завдяки тестуванню 5 різних концепцій дизайнів зі споживачами з різних регіонів України вдалося досягти бажаного результату та визначити безумовного лідера. За думкою споживачів, обраний дизайн — яскравий, сприймається найбільш апетитно, та підкреслює сприйняття бренду, робить його більш сучасним.

Отже, у квітні на полицях супермаркетів вже з’явився оновлений «Бащинський» — з новим логотипом і дизайном паковань. Логотип став лаконічнішим, більш сучасним, при цьому не змінився аж настільки, щоб постійні споживачі не могли впізнати улюблений бренд. Усі паковання та етикетки на продуктах виконані в єдиній стилістиці й мають основний фірмовий колір — насичений бургунді.

Обраний дизайн — яскравий, сприймається найбільш апетитно, та підкреслює сприйняття бренду, робить його більш сучасним

Сучасний, структурований підхід до редизайну надає багатьох можливостей – залучення нової аудиторії, яка стежить за трендами й чітко розуміє, де «свої»; створення стилістичних маркерів — ідентифікаторів для розмежування між категоріями, смаками продуктів. А також крок до ще більшої впізнаваності й любові споживачів до бренду-експерта м’ясоковбасних виробів «Бащинський».

Новий дизайн для бренду створила литовська агенція DPJN, а загальну концепцію і бренд-платформу розробляла внутрішня креативна команда «Бащинський».

Дизайн стає ще крутішим; незмінними залишаються оригінальний смак, широка асортиментна лінійка продукції, а також високі стандарти якості виробництва продукції.

«Бащинський» — готовий на все. Готовий до всього!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Із японського сорго створили стейк, «кращий за м’ясо». Розповідаємо, чим

Основою продукту стало японське сорго (такібі), що вирощується в Токусімі  Однією з головних продуктів лінійки є Nikugoe Hamburg Steak, який,...

Чи є майбутнє в їжі майбутнього? Про перспективи функціональної та корисної їжі в Україні

Через повномасштабну війну сегмент корисної їжі та напоїв в Україні почав розвиватися швидше — візьмемо, до прикладу, одне з...

Ковбаса з лабораторного м’яса з’явиться у 2022 році – енергетичний гігант дав гроші на будівництво заводу

New Age Meats щойно закрила фінансування на $25 млн Інвестиційний раунд очолив енергетичний гігант із Південної Кореї Hanwha Solutions. Посеред...

Українська пивоварня варить крафтові напої в колаборації з музикантами

“Після перемоги буде велике свято, на якому проллється багато пива. Ми дуже цього чекаємо і відкладаємо сорти на той...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

Може вас зацікавити

Ядерна ікра. Британці першими виростили чорну ікру у лабораторії

Exmoor Caviar відома світу як ферма по вирощуванню ікри...

Великий завод перетворить відпрацьоване зерно на піцу, чіпси та замінники м’яса

Підприємство, розташоване в Аппенцелі (Швейцарія), здатне щорічно переробляти 25...

Чому ми всі маємо їсти білок, і де його шукати тим, хто не їсть тварин

Білок, він же протеїн, має бути в раціоні всіх,...

Українці спекли найдорожчий хліб у світі. Скуштувати можна до 5 листопада

«Це — найдорожча і найцінніша страва у світі, адже...

Ізраїльський стартап створив із дріджів яскраві барвники кольору буряку та кактуса

Це як ніколи доречно, адже споживачі самі шукають на...

Вибір редактора
В продовження теми