Biobake Fresh Rich — новий фермент, який продовжує термін придатності солодкої випічки

Biobake Fresh Rich – це ферментний розчин для солодкої випічки, створений для забезпечення м’якості, свіжості та вологості протягом тривалого терміну зберігання. Це чистий крохмальний фермент, який дозволяє хлібобулочним виробам, що містять понад 20% цукру, залишатися свіжими протягом тривалого часу. Він призначений для створення більш м’якої, однорідної та гнучкої структури м’якуші.

Для чого створено Biobake Fresh Rich

Хлібобулочні вироби є найбільшою категорією харчових відходів у світі, тому подовження терміну їх зберігання є важливим засобом зменшення залишків. Значна кількість хлібобулочних виробів викидається кожного дня, що має негативний вплив на довкілля та ресурсомісткість галузі харчової промисловості. Збереження якості продукції протягом тривалого терміну придатності може зменшити ймовірність того, що хлібобулочні вироби будуть викинуті споживачами.

Експертами у харчовій промисловості було впроваджено кілька методів розв’язання проблеми – технології упаковки. Вакуумна упаковка, захист від ультрафіолетового випромінювання, вологозахисні плівки – це лише деякі з прикладів. Проте, існує набагато ефективніше рішення.

Особливості Biobake Fresh Rich

Новий Biobake Fresh Rich – перевірена технологія, яка зберігає свіжість, м’якість продуктів із високим вмістом цукру, таких як кекси, млинці та тістечка, протягом тривалого терміну зберігання. Було виявлено, що 98% споживачів активно намагаються зменшити харчові відходи, понад 72% вважають, що збільшення терміну придатності допоможе знизити кількість відходів, а одна третина готова змінити лояльність до бренду в обмін на довший термін зберігання. Тому ця інновація не тільки відповідає вимогам споживачів, але й може допомогти пекарям задовольнити важливі потреби подовжуючи термін придатності виробу.

Biobake Fresh Rich поставляється в сухому форматі, і має нейтральний смак. Він підходить для виробництва кошерних, халяльних, вегетаріанських і веганських продуктів. У нещодавніх сенсорних випробуваннях у порівнянні з еталонним ферментом, що підтримує свіжість протягом 12-тижневого терміну зберігання, Biobake Fresh Rich значно перевершив цей еталон, і в тому числі як за м’якістю, так і за вологістю м’якуші.

Ця розробка є яскравим прикладом того, як технологічний прогрес може узгоджуватися з вимогами споживачів і екологічною стійкістю, відзначаючи важливий етап в пекарській промисловості.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Вирощене у лабораторії м’ясо з’явилося у паризьких ресторанах Мішлен

Шеф-кухар Жан-Марі Бодік із ресторану Le Ciel de Rennes, відзначений зіркою Мішлена, на демонстрації в Парижі приготував клітинне м’ясо.Інгредієнтом...

Молоко без корів, яке підтримав Walt Disney та Ді Капріо, готується до мільярдного IPO

Таким чином, загальна сума отриманих стартапом інвестицій склала $750 млн. Оцінка компанії сягає $1,5 млрд Компанія, яка називає своїм радником Леонардо...

Австрійська компанія створила морозиво із плодів мавпячого дерева

У складі морозива – справжні плоди баобаба (Adansonia digitata), який широко поширений у лісах і саванах Африки на південь...

Стартап створив у лабораторії справжнє грудне молоко. На розробку пішло менше року

Інноваційний продукт має у своєму профілі макроелементи, тип і пропорції яких відповідають грудному молоку людини. У ньому міститься необхідна...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Лідер виробництва лабораторного жиру випустить свої перші гібридні сосиски

Ковбаски Mission Chorizo ​​є гібридним продуктом, виготовленим з нерозкритих...

The Golden Flax Seeds. How innovative snack producer in Ukraine grew despite lockdowns

Is pandemic the best time for business experiments? Perhaps,...

Кулінарні експерти з Тель-Авіву не змогли відрізнити лабораторне м’ясо від звичайного

До свого тель-авівського ресторану The Chicken SuperMeat запросила трійку...

Вівсяне молоко відвойовує ринок у мигдального, а соєве втратило продажів майже на $1 млрд

Як свідчать результати аналізу за останні 52 тижні, що...

Німці навчилися робити вино із листя. Воно дієтичне та без алкоголю

Для створення безалкогольного вина дослідники використовують листя нових сортів...

Вибір редактора
В продовження теми