Український бренд створює шоколад із інгредієнту для бальзамування мумій

Український бренд LEOPOL’ виробляє шоколад, який не підвищує рівня цукру в крові – з керобом замість шоколаду та еритролом у якості підсолоджувача.

spot_img

Керобові плитки – це здорова альтернатива традиційному шоколаду, говорять у компанії.

Такий смаколик не містить кофеїну, глютену, має низький вміст жирів. Є джерелом вітамінів та мінералів – кальцію, магнію, калію і вітаміну В.

Насиченість керобового шоколаду білком та волокнами допомагає довше зберігати відчуття ситості

Кероб, також відомий як “світлий плід кератонії” або “караб”, є деревом – рідкісним та цінним, яке росте в Середземномор’ї. З плодів цього дерева створюють сироп або порошок, який є основною для шоколадоподібних продуктів.

Сергій Данчишин, засновник LEOPOL’

Кероб вважається одним із дуже давніх харчових продуктів, які досі лишаються в раціоні людей. Його використовували понад 4000 років назад в Древньому Єгипті. До речі, не тільки у їжу, а також для бальзамування мумій та як ліки.

Кероб приємний, злегка солодкуватий на смак, але не містить кофеїну, як шоколад

Сироп з керобу може бути замінником меду або інгредієнтом соусів для м’яса.

Сергій Данчишин, засновник LEOPOL’, говорить, що історія бренду почалася у 2017 році, коли, після шести невдалих спроб започаткувати свою справу.

“На подаровані мамою кілька тисяч гривень я купив три форми для шоколаду і декілька кілограмів сировини. Перші плитки були залиті на невеликій кухні орендованої квартири”, – згадує він.

Зараз виробництво LEOPOL’ знаходиться у великому приміщенні, яке сплановане за системою НАССР, а солодощі бренду LEOPOL’ продають у всіх областях України. 

Нагадаємо, раніше стартап створив замінник шоколаду зі смаженого вівса та дріжджів.

Джерела: LEOPOL’, LinkedIn

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Рослинне м’ясо продається краще, ніж до пандемії – дослідження

Хоча у 2023 році продажі веганського м'яса та морепродуктів скоротилися на 12% через зростання виробничих витрат і побоювання споживачів...

Wine Wall — автономний кіоск для продажу вина з роботом-сомел’є

Ідея проекту в тому, щоб запропонувати магазинам та ресторанам автономне рішення для продажу алкоголю.Рішення пропонується в трьох різних розмірах...

Стартап роздає морозиво з молока, яке створюють мікроби

Щоб познайомити споживачів з новим для них продуктом, американська компанія пустила вантажівку, яка їздить узбережжям у спекотні літні вихідні...

Локшина з відходів пивоваріння отримала нагороду в Сінгапурі

Це – розробка KosmodeHealth, стартапу заступника керівника відділу харчових наук і технологій Національного університету Сінгапуру, у співпраці з Nestlé...

Український бренд зімітував лосось із пшениці та гороху — містить лише 40 калорій

За словами засновника компанії Романа Квашенка, його команда ставила собі за мету створити безкомпромісні альтернативи стравам тваринного походження. Сашимі виготовляється...

Замінить 100 млн пакетів: В упаковку із водоростей інвестували 24 млн євро

Отримані кошти допоможуть компанії розширити виробничі потужності, збільшити асортимент продукції, що не містить пластику, та зміцнити позиції на ринку,...

Може вас зацікавити

Пломбір за крипту — виробники мікробного морозива переходять на блокчейн

Здійснити крипто-платіж можна на веб-сайті Brave Robot. Для звичайних...

Glovo планує працювати на ринку B2B Східної Європи

Сервіс доставки їжі Glovo розширює асортимент послуг і пропонує...

Вибір редактора
В продовження теми