Український бренд РябChick (Chick&Go) став переможцем престижної премії World Food Innovation Awards у Лондоні

25 березня у Лондоні на виставці The International Food & Drink Event (IFE) відбулось оголошення переможців однієї з найпрестижніших премій у галузі харчової промисловості World Food Innovation Awards 2024.

Бренд сушених курячих слайсів, який був створений для українців під брендом РябChick, а для європейських споживачів адаптований під назвою Chick&Go, став переможцем категорії Найкращий м’ясний/курячий продукт (Best Meat/Poultry Product).

«Снеки – категорія, в якій МХП підтверджує свою місію годувати людей і давати їм можливість поїсти в будь-якій ситуації. Цей готовий до споживання продукт – наш найшвидший звʼязок зі споживачем, якому, щоб перекусити, не треба навіть гріти їжу чи сервірувати стіл. І наша відповідь на зростання популярності finger food у світі, адже категорію снеків, зокрема мʼясних, ми розвиваємо не лише в Україні. 

Перемога бренду Chick&Go, який в Україні знають як РябChick, на одній з найпрестижніших премій у галузі харчової промисловості – доказ, що ми рухаємося в правильному напрямі. А ще – результат ефективної та злагодженої роботи команди, якій я за це надзвичайно вдячний. 

Знаючи, як побудоване наше виробництво, якими принципами якості й безпечності ми послуговуємося, які підходи в маркетингу використовуємо, я не здивований, що журі гідно оцінили наш бренд снеків. І це лише початок, адже ми маємо багато ідей та амбіцій щодо створення нових продуктів і розвитку категорій, які даватимуть МХП можливість змагатися за любов споживачів з компаніями світового рівня», – зазначає Олег Шмуляєв, заступник голови правління МХП з маркетингу.

Номінантами World Food Innovation Awards 2024 стали учасники з понад 80 компаній, які боролися за перемогу у 23 категоріях. Усі бренди мали продемонструвати, яким чином змінюють майбутнє харчових технологій.

Перемога бренду Chick&Go, який в Україні знають як РябChick, на одній з найпрестижніших премій у галузі харчової промисловості – доказ, що ми рухаємося в правильному напрямі

Враховуючи інноваційність у підході до виробництва, ретельний вибір інгредієнтів і креативний підхід до маркетингу, бренд Chick&Go був високо оціненим експертами ще на попередньому етапі, адже потрапив у шортліст у двох категоріях: Найкращий снек (Best Snack Product) та Найкращий м’ясний/курячий продукт (Best Meat/Poultry Product).

Сушені курячі слайси Chick&Go активно завойовують любов споживачів: вони втамовують голод й забезпечують організм білком. Головний інгредієнт слайсів – найдієтичніша частина курки – філе, тож вони містять до 81% білка. У виробництві не використовується фритюр, слайси сушаться, а не смажаться. Це ідеальний вибір для швидкого перекусу в будь-який час дня, їх зручно брати з собою на роботу, навчання, подорожі, тренування, в походи.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Німці навчилися робити вино із листя. Воно дієтичне та без алкоголю

Для створення безалкогольного вина дослідники використовують листя нових сортів винограду, адаптованих до зміни клімату.«Ми використовуємо листя винограду та лозу,...

Технології харчування: як новітні розробки та інновації в їжі змінюють наш раціон

Технології проникають у всі сфери життя, не оминувши й харчову індустрію. Харчові технології постійно розвиваються, і новітні розробки та...

Столітній молочний гігант створив напій для нарощування м’язів

Лінійка UP2U Recover, що включає протеїнові напої зі смаком персика з манго та червоного апельсина і безароматизованого білкового порошку,...

Вчені запрограмували їжу танцювати на тарілці за допомогою струму

Нове дослідження має на меті надати ігровий та інтерактивний кулінарний досвід для відвідувачів ресторанів та самих шеф-кухарів, а також...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Створили каву в чайних пакетах. Після подрібнення її промивають азотом

Кава в пакетиках орієнтована на споживачів, які не мають...

Інноваційний шоколад для веганів містить горіхи замість масла, цикорій та дуже багато фруктів

Зі слів виробника, «все потрібно було переробити до дрібниць»,...

Nuro отримали $500 млн на розвиток автономних автомобілів для доставки

Стартап, який вже сумарно підняв $ 1,5 млрд, розробляє...

Кава зі смаком свинини та алкогольний лате: китайці готуються до свята

Напій під назвою «Abundant Year Savory Latte» поєднує соус...

Американці створили ячмінну воду для оздоровлення організму та зміцнення імунітету

«Це один з оригінальних функціональних напоїв, який протягом століть...

Вибір редактора
В продовження теми