Новий продукт під назвою Plezi Fizz містить на 70% менше цукру, ніж у звичайних напоях, а також клітковину, калій та вітамін С.
Напій складається із води, фруктових соків та екстракту листя стевії
Plezi Fizz з’явиться у продажі уже цієї весни. Він буде представлений у трьох смаках: вишневий лайм, лимон-лайм та полуничний лимонад.
Сем Касс, співголова правління Plezi та колишній шеф-кухар Білого дому говорить, що попередні тести нового продукту перевищили очікування. Однак, він розуміє, що переконати молодь відмовитися від солодкого вдасться не відразу. Але що критично важливо – у них з’явиться вибір. До того ж Plezi Fizz цілком зможе конкурувати із відомими масовими брендами, прогнозує він.
Plezi Nutrition акцентує, що споживання цукру дітьми та підлітками є дійсно великою проблемою.
Споживачі віком від 2 до 19 років отримують 16 чайних ложок доданого цукру на день, що становить 24 кілограми щороку.
Майже половину цього об’єму діти споживають із соками та напоями
До слова, запропонувати здорові напої замість пропозицій із доданим цукром намагається все більше компаній. Переважно це невеликі бренди, які створюють, наприклад, пребіотичну газовану воду. Частину ринку намагаються завоювати й великі компанії, як-от Coca-Cola, Keurig Dr Pepper чи PepsiCo. Наприклад, недавно Coca-Cola випустила «розумну воду» з женьшенем та кульбабою, а PepsiCo планує знизити вміст цукру в напоях на 50%.