Компанія Обами розробила особливі газовані напої для підлітків

Компанія Plezi Nutrition Мішель Обами створила фруктові газовані напої із вітамінами та низьким вмістом цукру, щоб переконати підлітків відмовитися від солодкого.

Новий продукт під назвою Plezi Fizz містить на 70% менше цукру, ніж у звичайних напоях, а також клітковину, калій та вітамін С.

Напій складається із води, фруктових соків та екстракту листя стевії

Plezi Fizz з’явиться у продажі уже цієї весни. Він буде представлений у трьох смаках: вишневий лайм, лимон-лайм та полуничний лимонад. 

Сем Касс, співголова правління Plezi та колишній шеф-кухар Білого дому говорить, що попередні тести нового продукту перевищили очікування. Однак, він розуміє, що переконати молодь відмовитися від солодкого вдасться не відразу. Але що критично важливо – у них з’явиться вибір. До того ж Plezi Fizz цілком зможе конкурувати із відомими масовими брендами, прогнозує він.

Plezi Nutrition акцентує, що споживання цукру дітьми та підлітками є дійсно великою проблемою.

Споживачі віком від 2 до 19 років отримують 16 чайних ложок доданого цукру на день, що становить 24 кілограми щороку.

Майже половину цього об’єму діти споживають із соками та напоями

До слова, запропонувати здорові напої замість пропозицій із доданим цукром намагається все більше компаній. Переважно це невеликі бренди, які створюють, наприклад, пребіотичну газовану воду. Частину ринку намагаються завоювати й великі компанії, як-от Coca-Cola, Keurig Dr Pepper чи PepsiCo. Наприклад, недавно Coca-Cola випустила «розумну воду» з женьшенем та кульбабою, а PepsiCo планує знизити вміст цукру в напоях на 50%.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Виробник лабораторної курятини вирощуватиме мільйони кілограмів м’яса на рік

Завод вироблятиме курячі продукти, вирощені на клітинах, з потужністю в мільйони кілограмів на рік.Будівля площею близько 60 тис. кв....

Компанія МХП впроваджує професію м’ясних сомельє для мережі «М’ясомаркет» 

Мʼясні сомельє відрізняють ритейл МХП від інших мереж і дають споживачеві більше, ніж гарне обслуговування. Це не просто продавці,...

Засновник GUDFUD створив проєкт з доставки заморожених страв та відкриє в Києві 10 магазинів

До кінця року він планує відкрити в Києві 10-20 фірмових магазинів. Перший уже працює на Троєщині. Є онлайн-магазин, також заморожена продукція...

В Ізраїлі створили секретний інгредієнт, який покращить веганське м’ясо та яйця

Для цього розташований у Тель-Авіві стартап використав ферментацію та штучний інтелект. Mush Foods обіцяє зробити веганську їжу смачнішою, здоровішою та...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Китайці створили безкалорійний підсолоджувач, кращий за стевію

Підсолоджувач є мінімально обробленим, рослинним і не містить калорій Ця...

KFC поклала в бургери рослинну курятину. Але не для веганів

Мережа ресторанів швидкого харчування KFC анонсувала запуск продажів у...

Українська Enzym Group запропонувала для тваринництва безпечну альтернативу антибіотикам

Про це розповів Юрій Кузьм’як, заступник генерального директора Enzym...

Неможливе можливо: Impossible Foods готується до виходу на IPO з оцінкою в $10 млрд

Наступного року компанія проведе первинне публічне розміщення – традиційне...

Вибір редактора
В продовження теми