Бренд компанії Nestlé створив пиво зі смаком легендарної піци

Tombstone, бренд компанії Nestlé який 66 років займається виробництвом піци, оголосив про незвичайну колаборацію.

Цього року Tombstone у співпраці з виробником пива Voodoo Ranger, обіцяє вивести на ринок пиво IPA зі смаком піци.

Пиво під назвою I(Pizza)A матиме «найкращий смак суміші хрусткої скоринки піци Tombstone, гострого томатного соусу та пікантних трав і спецій». 

Фінальний “удар” наносить післясмак пепероні

I(Pizza)A міститиме 7% алкоголю та натуральні ароматизатори.

Обмежене видання можна буде придбати у 7 квітня, у Національний день пива. Ціна за упаковку з 4 банок I(Pizza)A складе 50 доларів. Також Tombstone розіграє безплатні упаковки пива разом зі справжньою легендарною піцою.

Виробництвом незвичного напою займатиметься пивоварня у Форт-Коллінзі (шат Колорадо, США). 

Нагадаємо, раніше українці зварили пиво з ароматом свіжоспеченого хліба, а бельгійська пивоварна компанія Thrive випустила здорове пиво Thrive Play для спортсменів, яке містить десять вітамінів. Кожна банка включає 50% рекомендованої добової норми вітаміну D3 і всі необхідні вітаміни групи B.

Джерела: Voodoo Ranger, Fooddive

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Агнець небожий: перша у світі лабораторна ягнятина з’явиться через 2 роки

В даний час її продукт знаходиться на стадії прототипу, а сама компанія перебуває в процесі залучення фінансування.Наразі більшість стартапів...

Стартап із Кремнієвої долини перепрограмував ДНК дріжджів, щоб створити яєчний білок без курей

Продукт під назвою EVERY ClearEgg має широке застосування та повинен підвищувати поживність нетваринних продуктів.Заснована в 2014 році, компанія розробляє...

Американці створили «домашнього бармена», що готує 40 коктейлів одним натисканням кнопки

Представлений у двох варіантах Drinkworks Home Bar, забезпечує якість та зручність, оснащений системою з додатком для оптимізації приготування напоїв.Споживачам...

Веганський стартап легендарного рок-музиканта купує ринковий гігант

Бренд займається виробництвом замінника молока на основі трав та вівса, який можна використовувати для випічки, приготування кави тощо.  Безмолочну лінію...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Рис із цинком та боби з залізом — удосконалені продукти допоможуть вижити людству

«Дефіцит цинку є серйозною проблемою для здоров’я в усьому...

Новозеландці створили безалкогольні джин, віскі та ром — не дають сп’яніти, але настрій піднімають

У компанії стверджують, що їхній безалкогольний джин, ром і...

Генетично модифіковані продукти: переваги та ризики для споживачів

Генетично модифіковані організми (ГМО) були суперечливим питанням протягом останніх...

Піонер сегменту рослинної їжі іде на IPO. У планах — новий завод та нові продукти

IPO розпочнеться в найближчі місяці на Франкфуртській фондовій біржі...

Вибір редактора
В продовження теми