Український бренд створив джин, від якого немає похмілля

Львівські підприємці створили бренд міцного алкоголю Spicer. Вони виготовляють настоянки, джини, лікери й авторські алкогольні спайсери.

Spicer – один із перших українських брендів, що створює алкогольні напої на власному спирті, і єдиний, що використовує для цього високотехнологічний метод холодної дистиляції. 

Метод полягає в зниженні температури кипіння спирту зі звичайних 83 – 93°C до 26 – 38°C.

Для цього опускають тиск у перегонній системі на 96 кПа. За таких умов температура кипіння та випаровування зменшується. Тож дистилюють спирт вже при 26 – 38 °C. Пари спирту конденсують в холодильнику при -7°. 

Лікери, спайсери та настоянки виготовляють методом мацерації. Тобто всі напої настоюють від 14 до 30 днів винятково на натуральних інгредієнтах: свіжих фруктах, ягодах, спеціях, насінні, квітах і травах.

“7 років ми експериментували й створили унікальний продукт. Ароматний. Особливий. Це – напій, що зберігає свіжий смак усіх фруктів та трав. Алкоголь, після якого не болить голова і немає похмілля”, – говорять засновники Spicer.

Виробництво міцного алкоголю знаходиться у Львові.

Нагадаємо, Coca-Cola об’єдналася з виробником спирту.

Джерела: Spicer, Village

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Сироварня на Прикарпатті коптить гуцульський будз та ліпить коників

Засновники бренду — Юлія та Василь Тирсіники — з початком війни повернулися до України після десяти років життя в...

Морський біолог виростить у лабораторії першу у світі устрицю та поєднає її з грибами

Стартап є одержувачем фінансування крупних профільних інвесторів Sustainable Food Ventures та Big Idea Ventures New Protein Fund.Нещодавно Pearlita отримала...

Стартап створює кальмари із ферментованих білків

«Чим більше я вивчала ферментацію, тим більше розуміла її можливості. Ви можете створити цілі, доступні білкові продукти, які можна...

ЄС визнав безпечними рослинні яйця компанії, що першою у світі почала продавати культивоване м’ясо

Очікується, що це дозволить американській компанії вивести свій продукт на ринок Європи уже в середині 2022 році, як тільки...

Український виробник корисних солодощів Green Leaf вийшов на ринок США

Green Leaf — виробник стевії та корисних солодощів, що належить засновнику інвесткомпанії Dragon Capital Томашу Фіалі — демонструє понад...

У «Сільпо» випустили прищіпку до сюрстремінга

Сюрстремінг — ферментований оселедець зі Швеції, відомий у всьому світі сильним запахом і специфічним смаком. Для шведів — це...

Молокія випустила новинки — айран білий та айран паприка-чилі

Айран — це освіжаючий кисломолочний напій. Його склад: йогурт, закваска, вода та сіль. Він містить пробіотики, чудово освіжає в...

В Україні запрацював найбільший завод із виробництва замороженої здоби

Інвестиції в проєкт склали 400 мільйонів гривень. Виробничий майданчик BFI придбала у вересні 2024 року, а вже в травні...

Може вас зацікавити

Стартап роздає морозиво з молока, яке створюють мікроби

Щоб познайомити споживачів з новим для них продуктом, американська...

Напої з адаптогенними грибами — американці розробили пробіотичні шоти

Американська компанія So Good So You розробила органічні пробіотичні...

Румунська кінорежисерка збирає на Kickstarter інвестиції на чай із кукурудзи

Науковець-активіст, етнолог і кінорежисер із Румунії Вікторія Балтаг запустила...

Стартап зібрав $10 млн на оцифровку смакових рецепторів людини

Стартап зібрав $10 млн інвестицій під керівництвом Rabo Food...

Виробник «Жигулівського» варитиме пиво на сонячній енергії

Батареї планують встановити на всі дахи, які мають необхідний...

Вибір редактора
В продовження теми