Як оголосила McDonald’s в соціальній мережі X (раніше Twitter), випуск обмеженого тиражу включатиме тріо ароматів, натхненних приправами для смаженої картоплі в Японії.
Три пікантні аромати включатимуть звичайну солену картоплю фрі, солену картоплю фрі з водоростями норі зі сливами та картоплю фрі, приправлену майонезом з часником і чорним перцем.
На жаль, McDonald’s Japan нічого не говорить дату випуску, тому користувачі мережі не впевнені, правда це чи просто жарт. Однак деякі із них відзначили, що для Першого квітня ще зарано, тому парфуми дійсно можуть з’явитися.
Тим паче, що подібний крок зробила мережа KFC, випустивши аромат, що пахне як легендарна смажена курка.
Поки що думки поціновувачів McDonald’s розділилися. Дехто з нетерпінням чекає, щоб відчути запах парфуму, інші не розуміють необхідності випуску цього продукту.
Нагадаємо, раніше замовлення в McDonald’s почав приймати штучний інтелект. Точність – 85%. Система може приймати 80% замовлень, а кожне п’яте вимагає участі людей. Однак це може істотно скоротити клієнтам час очікування в черзі, а ресторанам – перерозподілити наявний штат співробітників на інші задачі.
Джерела: Twitter, Siliconera, TikTok