Парфуми з ароматом картоплі фрі — McDonald випустив чергову інновацію

McDonald's Japan випускає лінійку парфумів, які пахнуть точно так само, як всесвітньо відома картопля фрі цієї мережі.

Як оголосила McDonald’s в соціальній мережі X (раніше Twitter), випуск обмеженого тиражу включатиме тріо ароматів, натхненних приправами для смаженої картоплі в Японії.

Три пікантні аромати включатимуть звичайну солену картоплю фрі, солену картоплю фрі з водоростями норі зі сливами та картоплю фрі, приправлену майонезом з часником і чорним перцем.

На жаль, McDonald’s Japan нічого не говорить дату випуску, тому користувачі мережі не впевнені, правда це чи просто жарт. Однак деякі із них відзначили, що для Першого квітня ще зарано, тому парфуми дійсно можуть з’явитися.

Тим паче, що подібний крок зробила мережа KFC, випустивши аромат, що пахне як легендарна смажена курка

Поки що думки поціновувачів McDonald’s розділилися. Дехто з нетерпінням чекає, щоб відчути запах парфуму, інші не розуміють необхідності випуску цього продукту.

Нагадаємо, раніше замовлення в McDonald’s почав приймати штучний інтелект. Точність – 85%. Система може приймати 80% замовлень, а кожне п’яте вимагає участі людей. Однак це може істотно скоротити клієнтам час очікування в черзі, а ресторанам – перерозподілити наявний штат співробітників на інші задачі.

Джерела: Twitter, Siliconera, TikTok

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Кава, авокадо, родзинки та цибуля — чому це небезпечно для тварин. Дослідження.

Згідно з дослідженням Gradus Research та Royal Canin, майже половина (47%) українських власників собак та третина (32%) власників котів...

Це енергійний танець! Продажі PepsiCo «витягнули» енергетики та закуски

Компанія завдячує своїм результатам інноваціям у сфері закусок та енергетичних напоїв, та бачить у цьому сегменті значний потенціал для...

Гриль зі штучним інтелектом смажить ідеальний стейк за 2 хвилини

Гриль поєднує високотемпературне інфрачервоне приготування з системою штучного інтелекту (ШІ) під назвою NeuralFire. NeuralFire автоматизує весь процес приготування.За словами...

Створили безвідходне вівсяне молоко, яке можна зберігати 9 місяців

Це – концентрат вівсяного молока в упаковці, що піддається компостуванню.Концентрат з’явиться у продажі з 22 квітня. Він являє собою...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Портативна пляшка для газування води зібрала на Kickstarter потрійний об’єм інвестицій

SPARK+ складається з резервуара для води, портативної камери для...

В’єтнамці створили унікальні соломинки для напоїв, які після використання можна з’їсти

Вони не містять пластику, паперу та металу, є гігієнічними,...

Помідори та манго вкриють невидимою їстівною плівкою — замість пластикової упаковки

Біорозкладна емульсія на водній основі складається з натуральних харчових...

Тернопільський бренд створює “живу” пасту з чорнилами каракатиці

Для виробництва пасти підприємство використовує фермерські яйця та борошно...

Перша інновація за 75 років кришка для банок, яка відкривається одним пальцем

Незначним натисканням кнопки в центрі кришки з контейнера вивільняється...

Вибір редактора
В продовження теми