Парфуми з ароматом картоплі фрі — McDonald випустив чергову інновацію

McDonald's Japan випускає лінійку парфумів, які пахнуть точно так само, як всесвітньо відома картопля фрі цієї мережі.

Як оголосила McDonald’s в соціальній мережі X (раніше Twitter), випуск обмеженого тиражу включатиме тріо ароматів, натхненних приправами для смаженої картоплі в Японії.

Три пікантні аромати включатимуть звичайну солену картоплю фрі, солену картоплю фрі з водоростями норі зі сливами та картоплю фрі, приправлену майонезом з часником і чорним перцем.

На жаль, McDonald’s Japan нічого не говорить дату випуску, тому користувачі мережі не впевнені, правда це чи просто жарт. Однак деякі із них відзначили, що для Першого квітня ще зарано, тому парфуми дійсно можуть з’явитися.

Тим паче, що подібний крок зробила мережа KFC, випустивши аромат, що пахне як легендарна смажена курка

Поки що думки поціновувачів McDonald’s розділилися. Дехто з нетерпінням чекає, щоб відчути запах парфуму, інші не розуміють необхідності випуску цього продукту.

Нагадаємо, раніше замовлення в McDonald’s почав приймати штучний інтелект. Точність – 85%. Система може приймати 80% замовлень, а кожне п’яте вимагає участі людей. Однак це може істотно скоротити клієнтам час очікування в черзі, а ресторанам – перерозподілити наявний штат співробітників на інші задачі.

Джерела: Twitter, Siliconera, TikTok

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Ринок бульбашкового чаю сягне $4 млрд. Гіганти готуються до буму

Якщо зараз цей сегмент оцінюється в $2,46 млрд (станом на 2023 р.), то до 2030-го він сягне $4,08 млрд. Середньорічні...

Фіни тестують пиво та горілку з вуглекислого газу. Виробництво — з наступного року

Зараз Aircohol разом із фінською алкогольною компанією Brukett розробляються плани промислового виробництва «найбільш екологічно чистого алкоголю у світі» у...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Може вас зацікавити

Родини з дітьми та ВПО можуть отримати 150 тис. грн на власний бізнес

Фонд планує профінансувати не менше 100 підприємницьких проєктів у...

Британський стартап створив багаторазову пляшку з сировини, яка раніше росла тільки у тропіках

Пляшка для води Bottle Up виготовляється з цукрової тростини,...

Засолили $750 тис. Стартап розробив нову формулу солі та збирає гроші на краудфандингу

Компанія уже запатентувала свою технологію та розпочала збір інвестицій...

Сакральна компанія з Одеси створює «живі» пасти з українського мигдалю та конопель

В основі унікальної технології — обсмажування горіхів у потоці...

Французьке гібридне молоко відкрило нову категорію на ринку молочних продуктів

Сучасні споживачі прагнуть збагачення асортименту продуктів харчування, що відрізнятимуться...

Вибір редактора
В продовження теми