Українці створили італійський делікатес із рідкісної угорської пухової свині

Український бренд “Шкварка. Домашні лєґуміни” виготовляє ндую – відомий італійський делікатес, адаптований до галицьких традицій.

В оригіналі, ндуя – ферментована в природній оболонці намазанка із сала, м’яса та перцю.

У ндую додають від 30 до 50% гострого сухого перцю, завдяки чому вона має оксамитово-вишневий колір та пекельну гостроту. 

“Нашу ндую ми створили із сала та м’яса органічної мангалиці. Частину гострого перцю ми замінили на копчену паприку і додали трохи часнику”, – діляться виробники.

Мангалиця — це свиня, яка була виведена шляхом схрещування домашньої середземноморської свині з карпатським вепром.  Належить до рідкісних парнокопитних і екзотичних порід свиней м’ясо-сального напряму.

Пекельно гостру ндую кладуть на окраєць чорного хліба та зверху поливають невеликою кількістю меду. Так вона смакує найкраще, діляться у “Шкварці”.

“Шкварку” заснували два куми – Михайло та Юрій. Першою у їх асортименті з’явилася пальцьопхана ковбаса, створена за українськими традиціями. Потім почали виготовляти шовдир, соус “Йой-пече”.

“Усе, що готували для себе і для рідних, стало доступним на відстані поштового відділення чи крамнички. Стався вибух. Насамперед у наших головах, бо ми не очікували, що українці так смакуватимуть українське”, – говорять підприємці.

Додають, що особливо важливим було для них, щоб м’ясні делікатеси залишалися справжніми. Тому у ковбасі могла бути маленька дірочка, а патички з пармезаном мали неоднакову довжину. На свіжому слоїчку соусу могли бути написані від руки його назва і склад, бо ще не встигли виготовити етикетки.

Зараз “Шкварка” вже пров’ялила тони м’яса та створює невимовно смачні українські делікатеси – в’ялену вирізку, панчетту, мацик у вигляді серця, сало мангалиці у різних смаках, джерки, ковбаски та багато іншого.

Нагадаємо, інший український бренд експортує до ЄС снеки за стародавніми рецептами індіанців.

Джерела: Facebook, Шкварка

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Розумні ферми: як штучний інтелект змінює сільське господарство?

Як АІ трансформує агросектор? Сільське господарство перебуває на межі революційних змін завдяки агротехнологіям та інтелектуальним системам управління фермами. Штучний інтелект...

Штучний інтелект слідкує за свіжістю готових обідів та вивчає харчову поведінку споживачів

Компанія співпрацює з сертифікованими комерційними кухнями, щоб приготувати та доставити корисні страви на робочі місця.Платформа на основі штучного інтелекту...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Стартап розробив ковбасу і котлети із коноплі та рису для високоефективного харчування

Використовуючи інноваційний процес, який максимізує вміст поживних речовин, стартап створює котлети для гамбургерів, ковбаски та навіть крабли із насіння...

Дніпровська пивоварня MOVA випускає власну версію Ukrainian Golden Ale

Це перший сорт, представлений у межах нової мистецької лінійки MOVA ART."У нашої країни не існувало свого власного стилю пива...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

Може вас зацікавити

Насіння отруйного дерева допомагає кинути палити. Дослідження

Тобто рослини можуть бути не лише найкращою основою дієти,...

Замовлення веганської їжі зросли удвічі, а на Різдво кожен п’ятий не їстиме м’яса

Особливо помітний стрибок спостерігався після Всесвітнього місяця веганів у...

Парфуми з ароматом картоплі фрі — McDonald випустив чергову інновацію

Як оголосила McDonald's в соціальній мережі X (раніше Twitter),...

Візитівка столиці. Виробник «Київського Сухого Варення» розробив нові продукти — з буряку та гарбузів

Як розповів newfood.ua Ярослав Семенець, який заснував крафтове виробництво...

Вибір редактора
В продовження теми