Рослинне м’ясо для собак — штучний інтелект створив принципово новий продукт

PawCo Foods, бренд рослинного корму для собак, заснований колишнім науковцем Impossible Foods доктором Махсою Вазіном, залучив $2 млн початкового фінансування.

Компанія використає частину фінансування, щоб відкрити уже друге виробниче підприємство. Решту інвестують в розвиток, дослідження і розробки, нові рецепти та маркетинг.

PawCo стверджує, що є першим брендом рослинного корму для собак, який використовує технологію штучного інтелекту (ШІ) для покращення поживності та смакових якостей своїх продуктів. 

Компанія розробила GreenMeat – свіже рослинне м’ясо для собак, яке використовується у всіх рецептах її кормів.

Дохід PawCo на кінець 2023 року оцінюється в $1 млн

Заснована компанія була у 2022 році. Тоді вона розпочала свою діяльність із випуску асортименту свіжозаморожених страв, виготовлених із GreenMeat. Вони називаються GreenBites і доступні в чотирьох смаках — морква, арахісове масло та яблуко, чорниця та овочі та гарбуз та журавлина.

На початку цього року PawCo представила першокласний корм під назвою LuxBites, призначену для покращення здоров’я кишечника та збалансування імунної системи. Паралельно бренд випустив InstaBites – перший рослинний корм, який імітує свіже м’ясо.

Нагадаємо, раніше стартап створив веганський корм для котів, який запобігає раку.

Джерела: Vegconomist, PawCo Foods

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Danone озброївся штучним інтелектом для створення нових веганських продуктів

Технологія Brightseed вивчає рослини на молекулярному рівні, щоб ідентифікувати та каталогізувати раніше невідомі сполуки, які можуть мати користь для...

Блакитні водорості стануть їжею людей майбутнього — розробники з США

“Спіруліна настільки вражаюча, що спочатку ми самі не вірили, що це насправді так, – говорять у компанії. – Спіруліна...

Перше у світі баночне безалкогольне вино отримало мільйони інвестицій від відомих інвесторів

Раунд очолив Rockies Venture Club. У фінансування взяли участь відомі інвестори, включаючи Філа Донна, попереднього генерального директора Campbell Soup...

«Молочний альянс» та Українська молочна компанія спільно з БФ «Управляй Майбутнім» передали молочну продукцію польовому госпіталю

Група компаній «Молочний альянс», Українська молочна компанія та БФ «Управляй Майбутнім» об'єднали зусилля для підтримки українських захисників, які перебувають на лікуванні у Головному...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Гігант зернового ринку створив екстра-веганський шоколад, аналогів якого немає на ринку

Для створення нової лінійки, «інженери щоколаду» визначили основні «енергетичні»...

Міжнародна компанія виготовлятиме в Україні унікальне вино з власним генетичним кодом

Виготовляти крафтове вино в Одеській області буде українська Big...

Одна з найбільш інноваційних компаній українського foodtech отримає €40 млн на завод

Проєкт вартістю €63 млн дозволить компанії збільшити експорт і...

Вибір редактора
В продовження теми