Рослинне м’ясо для собак — штучний інтелект створив принципово новий продукт

PawCo Foods, бренд рослинного корму для собак, заснований колишнім науковцем Impossible Foods доктором Махсою Вазіном, залучив $2 млн початкового фінансування.

Компанія використає частину фінансування, щоб відкрити уже друге виробниче підприємство. Решту інвестують в розвиток, дослідження і розробки, нові рецепти та маркетинг.

PawCo стверджує, що є першим брендом рослинного корму для собак, який використовує технологію штучного інтелекту (ШІ) для покращення поживності та смакових якостей своїх продуктів. 

Компанія розробила GreenMeat – свіже рослинне м’ясо для собак, яке використовується у всіх рецептах її кормів.

Дохід PawCo на кінець 2023 року оцінюється в $1 млн

Заснована компанія була у 2022 році. Тоді вона розпочала свою діяльність із випуску асортименту свіжозаморожених страв, виготовлених із GreenMeat. Вони називаються GreenBites і доступні в чотирьох смаках — морква, арахісове масло та яблуко, чорниця та овочі та гарбуз та журавлина.

На початку цього року PawCo представила першокласний корм під назвою LuxBites, призначену для покращення здоров’я кишечника та збалансування імунної системи. Паралельно бренд випустив InstaBites – перший рослинний корм, який імітує свіже м’ясо.

Нагадаємо, раніше стартап створив веганський корм для котів, який запобігає раку.

Джерела: Vegconomist, PawCo Foods

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Елітний тунець із пробірки з’явиться в ресторанах через 2 роки

“Те, що ми робимо, — це різноманітне філе культивованої риби”, – розповідає Дафна Геффетц, генеральний директор і співзасновник Wanda...

Український бренд зімітував лосось із пшениці та гороху — містить лише 40 калорій

За словами засновника компанії Романа Квашенка, його команда ставила собі за мету створити безкомпромісні альтернативи стравам тваринного походження. Сашимі виготовляється...

Рослинні сухпайки для ЗСУ: чому це важливо?

27 червня 2022 року на сайті президента України з’явилась петиція «Про введення вегетаріанських та веганських сухих пайків для Збройних...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

«Електронний ніс» визначатиме свіжість м’яса без відкриття упаковки

У якості рецептора «електронного носа» виступає спеціальний штрих-код, які...

Nestle випустила пляшки для води, які містять на 40% менше пластику

Компанія заявила, що її нові пляшки для природної мінеральної...

Відкрили найбільшу у світі фабрику для 3D-друку м’яса та риби

Нова фабрика під назвою “TASTE FACTORY” використовує власну розроблену...

Морозиво з рогів лося: литовські ресторатори шокують унікальними рецептами

Оскільки морозиво наповнене конопляною олією КБР, попит на пікантні...

Український стартап створив додаток, який визначає шкідливі добавки в їжі

Щоб дізнатися склад продуктів харчування та оцінити сукупну користь...

Вибір редактора
В продовження теми