Рослинне м’ясо для собак — штучний інтелект створив принципово новий продукт

PawCo Foods, бренд рослинного корму для собак, заснований колишнім науковцем Impossible Foods доктором Махсою Вазіном, залучив $2 млн початкового фінансування.

Компанія використає частину фінансування, щоб відкрити уже друге виробниче підприємство. Решту інвестують в розвиток, дослідження і розробки, нові рецепти та маркетинг.

PawCo стверджує, що є першим брендом рослинного корму для собак, який використовує технологію штучного інтелекту (ШІ) для покращення поживності та смакових якостей своїх продуктів. 

Компанія розробила GreenMeat – свіже рослинне м’ясо для собак, яке використовується у всіх рецептах її кормів.

Дохід PawCo на кінець 2023 року оцінюється в $1 млн

Заснована компанія була у 2022 році. Тоді вона розпочала свою діяльність із випуску асортименту свіжозаморожених страв, виготовлених із GreenMeat. Вони називаються GreenBites і доступні в чотирьох смаках — морква, арахісове масло та яблуко, чорниця та овочі та гарбуз та журавлина.

На початку цього року PawCo представила першокласний корм під назвою LuxBites, призначену для покращення здоров’я кишечника та збалансування імунної системи. Паралельно бренд випустив InstaBites – перший рослинний корм, який імітує свіже м’ясо.

Нагадаємо, раніше стартап створив веганський корм для котів, який запобігає раку.

Джерела: Vegconomist, PawCo Foods

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Харчові гіганти та стартапи створюють їжу для сну – шоколад, каші та напої

Американська психологічна асоціація повідомляє про сплеск розладів сну після пандемії: 2 із 3 людей сплять занадто багато або занадто...

«Тарілка» на всіх. В Україні запрацював перший банк їжі

Організацію у 2019 році створив у Львові українець Ростислав Косюра, який до цього 23 роки прожив у Німеччині та...

Стартап із Кремнієвої долини перепрограмував ДНК дріжджів, щоб створити яєчний білок без курей

Продукт під назвою EVERY ClearEgg має широке застосування та повинен підвищувати поживність нетваринних продуктів.Заснована в 2014 році, компанія розробляє...

Швейцарський гігант замінив легендарні кавові капсули кульками з водоростей

Migros представив інноваційну систему приготування кави CoffeeB.Нова кавоварка, на розробку якої у компанії пішло п’ять років, з’явилася як альтернатива...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Симнель, кулуракія і мяммі — традиційні великодні страви з усього світу

Воно асоціюється зі світлим святом відродження, прощення, миру. Саме...

23 нові компанії почали культивувати м’ясо. Інвестиції б’ють рекорди

Всього вирощуванням м'ясних культур займається 76 компаній — на...

«Асканія Бевериджиз» інвестувала 1,6 млн євро у прифронтове виробництво квасу

На третій рік війни група «Асканія» розширює своє виробництво...

Камбек комбучі. Українців знову поять «чайним грибом», але тепер технологічним

Під новою назвою «комбуча» чайний гриб почав завойовувати український...

Burger King вперше відмовився від м’яса та відкрив заклад з рослинним меню

Створити концепцію безм’ясного ресторану в Німеччині спонукав великий попит...

Вибір редактора
В продовження теми