Рослинне м’ясо для собак — штучний інтелект створив принципово новий продукт

PawCo Foods, бренд рослинного корму для собак, заснований колишнім науковцем Impossible Foods доктором Махсою Вазіном, залучив $2 млн початкового фінансування.

Компанія використає частину фінансування, щоб відкрити уже друге виробниче підприємство. Решту інвестують в розвиток, дослідження і розробки, нові рецепти та маркетинг.

PawCo стверджує, що є першим брендом рослинного корму для собак, який використовує технологію штучного інтелекту (ШІ) для покращення поживності та смакових якостей своїх продуктів. 

Компанія розробила GreenMeat – свіже рослинне м’ясо для собак, яке використовується у всіх рецептах її кормів.

Дохід PawCo на кінець 2023 року оцінюється в $1 млн

Заснована компанія була у 2022 році. Тоді вона розпочала свою діяльність із випуску асортименту свіжозаморожених страв, виготовлених із GreenMeat. Вони називаються GreenBites і доступні в чотирьох смаках — морква, арахісове масло та яблуко, чорниця та овочі та гарбуз та журавлина.

На початку цього року PawCo представила першокласний корм під назвою LuxBites, призначену для покращення здоров’я кишечника та збалансування імунної системи. Паралельно бренд випустив InstaBites – перший рослинний корм, який імітує свіже м’ясо.

Нагадаємо, раніше стартап створив веганський корм для котів, який запобігає раку.

Джерела: Vegconomist, PawCo Foods

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Чіповані: 92% відвідувачів ресторанів після вакцинації продовжать замовляти їжу онлайн

Про це свідчать результати дослідження, опубліковані виданням Delivering On Restaurant Rewards у співпраці з компанією Paytronix.Для відстеження впливу віку...

Акції Beyond Meat злетіли на 39% після оголошення про співпрацю з PepsiCo

Дві компанії об’єднуються заради створення спільного підприємства, яке займатиметься розробкою, виробництвом та продажем рослинних закусок і напоїв.Більше інформації про...

Швейцарці створили першу в світі кавомашину зі штучним інтелектом, яка заварює гарячу та холодну каву

Виробники кавомашин JURA запропонували інноваційне рішення, що подвоює асортимент фірмової кави, яку можна заварити вдома.Установка JURA Z10 готує не...

Собаку з’їли: корейський стартап виростив яловичий стейк за ціною традиційного м’яса

FBS — це суміш, видобута з крові плодів, вирізаних із вагітних корів. Містить «коктейль із білків», що робить його...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Бийте посуд, я плачу. Луганчани готові випускати біопосуд з пшениці та кукурудзи

«Тана» уже розробила стратегію на найближчі 3 роки й...

Шеф з трьома зірками Мішлен тестує універсальну олію із водоростей, яка майже не димить

Олія створена за тим же технологічним процесом, за яким...

Cargill відкрила потужний центр для створення нової їжі — з 3D-друком та баром

Завдяки інвестиціям у $4 млн площа центру зросла вдвічі,...

Чоботи за 15 чашок кави: з відпрацьованої кавової гущі створили взуття

Щорічно витрачається понад 25 млн тонн кави, з яких...

Зняв вершки. Найбільший у світі виробник вівсяного молока розпочав IPO

Цей крок відбувається на тлі зростаючої популярності «молока без...

Вибір редактора
В продовження теми