Компанія використає частину фінансування, щоб відкрити уже друге виробниче підприємство. Решту інвестують в розвиток, дослідження і розробки, нові рецепти та маркетинг.
PawCo стверджує, що є першим брендом рослинного корму для собак, який використовує технологію штучного інтелекту (ШІ) для покращення поживності та смакових якостей своїх продуктів.
Компанія розробила GreenMeat – свіже рослинне м’ясо для собак, яке використовується у всіх рецептах її кормів.
Дохід PawCo на кінець 2023 року оцінюється в $1 млн
Заснована компанія була у 2022 році. Тоді вона розпочала свою діяльність із випуску асортименту свіжозаморожених страв, виготовлених із GreenMeat. Вони називаються GreenBites і доступні в чотирьох смаках — морква, арахісове масло та яблуко, чорниця та овочі та гарбуз та журавлина.
На початку цього року PawCo представила першокласний корм під назвою LuxBites, призначену для покращення здоров’я кишечника та збалансування імунної системи. Паралельно бренд випустив InstaBites – перший рослинний корм, який імітує свіже м’ясо.
Нагадаємо, раніше стартап створив веганський корм для котів, який запобігає раку.
Джерела: Vegconomist, PawCo Foods