Щоб сформувати нові смаки для продуктів під назвою Ren AI Pan («романтичний AI-хліб»), штучний інтелект проаналізував 15 годин запису з японського реаліті-шоу для закоханих та понад 35 000 пісень, у текстах яких згадуються фрукти та солодощі.
За допомогою отриманих даних було визначено п’ять ключових емоцій кохання: доленосна зустріч, перше побачення, ревнощі, розбите серце та взаємна любов. Потім ШІ зіставив їх з інгредієнтами, що символізують емоції.
NEC використовувала дві технології штучного інтелекту: «NEC Enhanced Speech» для перетворення мови в текст і «NEC Data Enrichment» для генерації балів емоцій з тексту
Розробники говорять, що попри ключову роль штучного інтелекту у виборі інгредієнтів, для створення кінцевого продукту залишається важливим людський внесок. Особливо для забезпечення візуальної привабливості.
«Штучний інтелект відібрав інгредієнти, а наша роль полягала в тому, щоб зробити з ними цей хліб. Ми звертали увагу на кольори, які використовуються для візуального вираження романтичних емоцій, і прагнули створити яскраву, романтичну поп-ап випічку», – каже Юкі Кітазава, розробник із пекарні Kimuraya.
Хліб для закоханих з’явився у продажі з початку лютого. Його можна знайти в японському районі Канто та в інтернет-магазині Kimuraya Bakery.
Нагадаємо, раніше ШІ імітував смак справжньої курки з місива бамбука, персиків та нуту.