Куряча сенсація: чим здивує новий бренд МХП «Супер Філео»?

spot_img

Потужно працювати, щоб підтримувати економіку країни та годувати людей – один із принципів компанії МХП. У 2024 році кількість брендів у родині МХП лише збільшується.

Так, 1 березня світ побачив новий преміумбренд курятини «Супер Філео» від «Наша Ряба». «Супер Філео» — це наша улюблена частина Ряби.

Деталі (або як сказали б у бренді: деталеО)

У всього є найкраща частина — в улюбленій пісні, фільмі, улюблене місце вдома тощо. Раніше було складно сказати, чи є у курки найкраща частина: комусь подобалось філе, комусь гомілки, а комусь стегно. Але тепер, коли зі стегна дістала кістку, стало зрозуміло, що найкраща частина курки – це саме філе стегна. І ім’я йому – «Супер Філео».

 

 «Супер Філео» — це сміливий, яскравий бренд, який не боїться заявити про себе. Найкраща частина курки, обрамлена у сучасний дизайн з унікальним фіолетовим кольором паковання. Пройти повз такий продукт — майже неможливо.

Лінійка бренду складається з таких продуктів: м’ясо стегна, філе стегна, шматочки з філе стегна, а також медальйони з філе стегна. З часом асортимент буде доповнюватися новими супер продуктами.

«Супер Філео» — це як чарівна паличка на кухні. Ми створили новий бренд спеціально під філе стегна, адже вважаємо цю частину курки найкращою. І від себе можу сказати, що філе стегна — найкрутіше за усіма характеристиками: соковите, ніжне, зручне для приготування й універсальне.

Надалі плануємо розвивати продукти з філе стегна у категоріях «готове до готування» та «готове до вживання». Будуть і нові сирі продукти, і мариновані, і готові до вживання.

Маємо амбітні плани, будемо підтримувати, розвиватися і дивувати, адже «Супер Філео» — це сміливий, сучасний і соціально відповідальний бренд”, — зазначає Валерій Бондарь, радник голови правління МХП з питань маркетингу.

Придбати продукцію «Супер Філео» вже можна у таких мережах: NOVUS, Сільпо, Fozzy, АТБ, Auchan, METRO, Ідеал, Класс, Копійка, ULTRAMARKET, МегаМаркет, Рост тощо.

Довідка
МХП – міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, виробник якісних і смачних харчових продуктів, що покращують життя споживачів. Розвиває понад 15 продуктових брендів, зокрема “Наша Ряба”, “Апетитна”, “Легко!”, “Бащинський”, Skott Smeat, РябChick та інші. Спільно з партнерами компанія відкрила по всій Україні 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів “Мʼясомаркет”, заклади смачного безпечного фастфуду Döner Маркет, магазини “Їжа Свіжа”, “Наша Ряба”.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Діти кукурудзи: німці створили альтернативну упаковку з попкорну

Пакувальна промисловість є найбільшим покупцем пластмасових виробів, купуючи близько 40% усього реалізованого пластику, а забруднення даним матеріалом створює глобальні...

Редакція першого українського порталу про новітні харчові технології NEWFOOD.UA складає рейтинг інноваційних харчових компаній

Учасниками рейтингу стануть: українські компанії, які виробляють технологічні харчові продукти та продукти глибокої переробки.Визначати фіналістів буде спеціальне експертне журі...

Сінгапурські вчені друкують їжу із цвіркунів та моркви

Старіння населення призведе до зростання попиту на продукти, багаті білком. Потужним джерелом білку можуть стати комахи та водорості.Виробництво цих...

Зірка «Форсажу» створив енергетик з амазонських ягід та отримав на них мільйони

«Це — надзвичайно інноваційна компанія, яка продовжує рости», — сказала Дженніфер Палмер, генеральний директор Gerber Finance.ZOA Energy, створена колишнім...

Український бренд зімітував лосось із пшениці та гороху — містить лише 40 калорій

За словами засновника компанії Романа Квашенка, його команда ставила собі за мету створити безкомпромісні альтернативи стравам тваринного походження. Сашимі виготовляється...

Замінить 100 млн пакетів: В упаковку із водоростей інвестували 24 млн євро

Отримані кошти допоможуть компанії розширити виробничі потужності, збільшити асортимент продукції, що не містить пластику, та зміцнити позиції на ринку,...

Може вас зацікавити

$80 млн на хмарні біореактори: виробництво їжі майбутнього поставлять на потік

У сфері біоферментації не бракує інновацій. Натомість спостерігається явний...

Ринок foodtech у 2020 році: 331 угоди на $8,6 млрд

6 місце: розробник біотехнологій Manus Bio — $ 340...

Вибір редактора
В продовження теми