Першовідкривач альтернативного м’яса створив яловичину четвертого покоління — із авокадо

Піонер ринку рослинної їжі компанія Beyond Meat представила Beyond IV, четверте покоління фірмових бургерів Beyond Burger та яловичини Beyond Beef.

Інноваційне рослинне м’ясо складається з олії авокадо, має знижений вміст насичених жирів, натрію та підвищену кількість білка, а також нові поживні рослинні інгредієнти – червону сочевицю та боби. 

Оновлений рецепт з’явився в міру розвитку категорії рослинних продуктів і запитів споживачів щодо чистіших інгредієнтів у пропонованих альтернативах, говорять у компанії.

З новою розробкою Beyond Meat розраховує «підняти планку для м’ясних продуктів рослинного походження»

«Ми постійно впроваджуємо інновації та удосконалюємо свій продукт, і це наше найзначніше оновлення на сьогодні, мабуть, з того часу, як ми вперше представили його ринку кілька років тому», — говорить головний спеціаліст із комунікацій Шира Закай.

Заміна ріпакової та кокосової олії на олію авокадо надала рослинній яловичині більш м’якого смаку та розкрила м’ясні ноти. У компанії пояснюють, що це вдалося досягти внаслідок вищої точки димлення олії авокадо.

Але оскільки олія авокадо є продуктом преміумклас у порівнянні з ріпаковою чи кокосовою, цінники на оновлену яловичину будуть також вищими. 

Продукт стане доступним широкому колу споживачів цієї весни. 

Нагадаємо, раніше легендарний бренд випустив рослинну котлету, яку не відрізнити від справжнього м’яса.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Їстівні ложки зі смаком ванілі на півмільйона доларів — стартап шокував ринок

Засновник компанії Дінеш Тадепаллі придумав їстівні столові прибори, коли пригощав своїх дітей морозивом. Тепер його улюблена ложка для їжі...

Інноваційний портативный генератор газує воду одним натисканням

Новий спосіб насолодитися газованою водою передбачає можливість зробити її прямо вдома. Пристрій під назвою "Terra", що означає "Земля", є відображенням...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Особистий шеф-кухар Пола Маккартні та Елтона Джона схвалив білок із люпину

Скотт Фіндлі свого часу навчався у Гордона Рамзі та був приватним шеф-кухарем таких відомих клієнтів як сер Пол Маккартні,...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Може вас зацікавити

Український стартап створив додаток, який визначає шкідливі добавки в їжі

Щоб дізнатися склад продуктів харчування та оцінити сукупну користь...

«Ідеальне м’ясо» з солодкого люпину. Його можна додати в суп або пельмені

Співзасновниця фірми Джен Дрю зазначила, що універсальність Luprene підтверджує те,...

Французи розробили паливо для суперкарів із відходів виноробства

Сировиною для виробництва палива стали винний осад та виноградні...

У 2000 разів солодший за цукор — американці виводять на ринок новий підсолоджувач

У природі він міститься в невеликих кількостях у плодах...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до...

Вибір редактора
В продовження теми