На відміну від конкурентів, Jones Soda використовує у виробництві не марихуану, а саме коноплі. Різниця полягає у вмісті психоактивних речовин, марихуана містить їх більше. Ця особливість допоможе Jones Soda охопити майже весь величезний ринок США, окрім хіба що Аляски, Колорадо, Гаваїв, Айдахо та Орегону, де коноплі також заборонені.
Лінійка напоїв має назву Mary Jones та містить чотири позиції – газовану воду зі смаком апельсина та збитих вершків, зеленого яблука і ягідного лимонаду, а також традиційний американський Root Beer, який, хоча зовні й схожий на пиво, але насправді є газованим напоєм, виготовленим із кори дерева сасафраса.
Ще більше варіантів компанія обіцяє запропонувати протягом 2024 року
Девід Грігсбі, старший бренд-директор Jones Soda, акцентує, що це доволі сміливий крок для компанії, яка працює на ринку напоїв 27 років. Але разом з тим, добре продуманий, адже низька концентрація психоактивних речовин дозволить продавати лимонад не лише в розрізнених штатах, а майже по всьому ринку США.
Виробництво напоїв із конопель — набагато менш виснажливий процес, ніж виробництво тієї ж марихуани та продуктів з неї. В останньому випадку операційні процеси є дуже локальними, адже перетин державних кордонів для таких товарів заборонений.
Для продуктів з марихуаною у кожному штаті необхідно налагодити співпрацю з місцевими виробниками, переробниками та дистриб’юторами, і навіть мати окремий пакувальний цех.
Тож газовані напої з коноплями виглядають як дуже приваблива та рентабельна ніша.
Нагадаємо, раніше PepsiCo запустила енергетик з коноплі, що містить стільки ж кофеїну, як і чашка кави.