Перша риба з 3D-принтера йде у маси. Зараз можна стати її інвестором

Австрійський стартап Revo Foods, який першим у світі поклав на полиці супермаркетів альтернативне рибне філе, надруковане на 3D-принтері, у 2024-25 рр. планує велике двохетапне розширення виробництва.

Цільне філе лосося виготовляють на основі мікропротеїну за технологію екструзії. Це дозволяє поєднати різні типи пластів та волокон та досягти вигляду і соковитості, характерних для справжньої риби.

Мікропротеїнова сировина є міцелієм, який продукують нитчасті гриби

До цієї основи у процесі друку додають жирові волокна.

Роботу над продуктом Revo Foods у співпраці зі шведською компанією Mycorena розпочали у січні минулого року, отримавши 1,5 млн євро гранту від шведського інноваційного агентства Vinnova, Австрійського агентства сприяння науковим дослідженням і програми фінансування Євросоюзу Eurostars. 

У місцевих супермаркетах REWE Pflanzilla 3D-друкований лосось з’явився у вересні 2023-го.

Компанія робить ставку на унікальну технологію 3D-структурування, яка прокладає шлях до нових категорій продуктів. Як розповіли newfood.ua у Revo Foods, завдяки цифровому керуванню на одній машині можна виготовляти різноманітні продукти, які відрізняються за формою, розміром та текстурою.

“Ця можливість не тільки ідеально підходить для оптимізації продукту, але й створює основу для захоплюючого потенціалу масової кастомізації”, – уточнив Найк Фараг, креативний менеджер компанії.

Щоб розширити виробничі потужності та задовольнити попит, Revo Foods оголосила про можливість публічного інвестування шляхом придбання цифрових акцій.

Кампанія з залучення інвестицій триватиме з 18 січня по 18 квітня 2024 року на німецькій інвестплатформі FunderNation

На даний час обсяг фінансування від приватних інвесторів уже наближається до 1 млн євро.

Джерела: Revo Foods, FunderNation

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

ЄС визнав безпечними рослинні яйця компанії, що першою у світі почала продавати культивоване м’ясо

Очікується, що це дозволить американській компанії вивести свій продукт на ринок Європи уже в середині 2022 році, як тільки...

Молочний гігант Fonterra запустив виробництво сироватки без корів

Стартап з’явився через три роки після того, як Fonterra та DSM вперше об’єдналися в пошуку способів, щоб “підірвати” молочну...

В Україні роздадуть 2 млн євро грантів на бізнес з виробництва харчів

За умовами конкурсу, організатори збираються виділити 2 млн євро грантів на розвиток власної справи підприємцям, які офіційно зареєстровані в...

Гігант ринку швидкого харчування Burger King замінить половину м’яса на веганське

У компанії кажуть, що заміна половини м’яса веганською альтернативою допоможе скоротити викиди парникових газів на 41%.Burger King UK вже...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Рис із цинком та боби з залізом — удосконалені продукти допоможуть вижити людству

«Дефіцит цинку є серйозною проблемою для здоров’я в усьому...

Нетрадиційна орієнтація: 70% споживачів заплатили б за клітинну курятину на четверть більше

Після того, як їм показали фотографії культивованого курячого продукту...

Розумні ферми: як штучний інтелект змінює сільське господарство?

Як АІ трансформує агросектор? Сільське господарство перебуває на межі революційних...

Тісто з цвітної капусти: харчовий гігант запускає новий бренд їжі для схуднення

Vital Pursuit – їжа для тих, хто активно зосереджений...

Нове покоління підсолоджувачів для створення більш здорових та менш калорійних продуктів харчування

Сучасне суспільство ставить перед собою все більше завдань у...

Вибір редактора
В продовження теми