Цільне філе лосося виготовляють на основі мікропротеїну за технологію екструзії. Це дозволяє поєднати різні типи пластів та волокон та досягти вигляду і соковитості, характерних для справжньої риби.
Мікропротеїнова сировина є міцелієм, який продукують нитчасті гриби
До цієї основи у процесі друку додають жирові волокна.
Роботу над продуктом Revo Foods у співпраці зі шведською компанією Mycorena розпочали у січні минулого року, отримавши 1,5 млн євро гранту від шведського інноваційного агентства Vinnova, Австрійського агентства сприяння науковим дослідженням і програми фінансування Євросоюзу Eurostars.
У місцевих супермаркетах REWE Pflanzilla 3D-друкований лосось з’явився у вересні 2023-го.
Компанія робить ставку на унікальну технологію 3D-структурування, яка прокладає шлях до нових категорій продуктів. Як розповіли newfood.ua у Revo Foods, завдяки цифровому керуванню на одній машині можна виготовляти різноманітні продукти, які відрізняються за формою, розміром та текстурою.
“Ця можливість не тільки ідеально підходить для оптимізації продукту, але й створює основу для захоплюючого потенціалу масової кастомізації”, – уточнив Найк Фараг, креативний менеджер компанії.
Щоб розширити виробничі потужності та задовольнити попит, Revo Foods оголосила про можливість публічного інвестування шляхом придбання цифрових акцій.
Кампанія з залучення інвестицій триватиме з 18 січня по 18 квітня 2024 року на німецькій інвестплатформі FunderNation.
На даний час обсяг фінансування від приватних інвесторів уже наближається до 1 млн євро.
Джерела: Revo Foods, FunderNation