Ринковий гігант створив смачний грецький йогурт, який нарощує м’язи

Бренд Yoplait, що належить General Mills, випустив смачну альтернативу грецькому йогурту та наситив його протеїном.

spot_img

Таким чином компанія кидає виклик гігантам у сегменті грецьких йогуртів, зокрема Chobani, з якою води давно конкурують за ринок.

Нова лінія General Mills, Yoplait Protein, містить 15 грамів білка та 3 грами цукру на порцію. Йогурт пропонується у різних смаках: ваніль, полуниця, суміш ягід, полуниця-банан, персик, вишня, полуничний чизкейк і пиріг з лаймом.

Бренд націлений на споживачів, які полюбляють текстуру оригінального Yoplait, на відміну від «злегка кислого, крейдяного смаку» інших варіантів йогурту, який інші виробники всіляко намагаються наситити протеїном.

«Щоб отримати додатковий білок у грецькому йогурті, споживачам доводиться йти на компроміси. Вони обирають смак, який не подобається, заради користі. Ми вирішили вжити заходів та змінити такий підхід», – каже Кейлі Полмайер, старший бренд-менеджер General Mills.

Yoplait Protein – перша інновація бренду за багато років

Його конкуренція з Chobani почалася наприкінці 2000-х років, коли бренд грецького йогурту набув широкої популярності серед споживачів. 

Після початку пандемії продажі компанії Chobani різко зросли. Згідно з фінансовою оцінкою Forbes, лише одна ця компанія може зайняти більшу частину всього ринку йогуртів США до 2026 року. Для порівняння, Yoplait мав найбільшу частину ринку у 2011 році, – 25%.

Нагадаємо, раніше General Mills створила інноваційні снеки для тих, хто хоче схуднути.

Джерела: Yoplait, FoodDive

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Веганські жуйки з малиною та коноплею усувають проблеми зі сном і біль у суглобах

Жуйки мають подвійну дію – з одного боку, вони природним і безпечним способом максимально розслабляють і піднімають сонливість, з...

Coca-Cola випустила лімітовану версію напою, створеного штучним інтелектом

Напій Y3000 було створено з використанням даних, зібраних від споживачів, які взаємодіяли з медіа-додатками компанії. У створенні візуального дизайну,...

Британський сніданок: Клітинні сосиски з’являться у ресторанах через два роки

Засновники компанії — доктор Русс Такер та професор Кеті Є — вихідці з Оксфордського університету. Вони зустрілися на кафедрі...

Собаку з’їли: корейський стартап виростив яловичий стейк за ціною традиційного м’яса

FBS — це суміш, видобута з крові плодів, вирізаних із вагітних корів. Містить «коктейль із білків», що робить його...

Австралійці створили дитячу суміш із кокоса. Майже як материнське молоко

Співпраця з Університетом Квінсленду, батьками та медичними фахівцями дозволила створити продукт, що максимально наближений до материнського молока та забезпечує...

Запорізький виробник варить із кизилу дропси та фарширує ягоди анчоусами

Кизилові дропси виготовляють з кизилового та яблучного пюре з додаванням меду та йогурту.  Солодощі не містять цукру, але багаті на...

Може вас зацікавити

Стартап створив молекулярну курятину з води, квасолі, трав та овочів. Вона містить все, що є у м’ясі

Виробничий стартап Shandi Global розробив аналог м’яса рослинного походження...

NASA даст $1 млн тому, хто розробить меню для астронавтів у міжпланетних перельотах

Це - загальний призовий фонд ІІ етапу конкурсу, де...

Вибір редактора
В продовження теми