Два знакові бренди випустили бальзам для губ зі смаком курячих крилець

Дві одержимі фанатами компанії Burt's Bees (лідер серед брендів доглядових засобів за губами) та Hidden Valley Ranch, яка виготовляє соуси та приправи для їжі, створили бальзам для губ зі смаком курячих крилець.

Шанувальники можуть придбати обмежену серію з 4 бальзамів для губ Burt’s Bees з класичними смаками соусу до курячих крилець Hidden Valley Ranch, соусу Buffalo, хрусткої селери та свіжої моркви.

Унікальна косметика має незвичний смак та зволожує губи протягом усього дня

Випуск незвичної косметики американці присвятили до початку сезону споживання курячих крилець. Тож цього року можна буде не лише як слід поласувати улюбленою стравою, але й отримати особливий та веселий досвід у щоденному догляді.

«Все почалося з  першоквітневої публікації в соціальних мережах, де ми зобразили бальзам для губ зі смаком Hidden Valley Ranch», — ділиться Марія Екхардт, генеральний менеджер Burt’s Bees. 

За її словами, фанати відгукнулися на це з неабияким ентузіазмом. 

“Отже, для захоплюючого обмеженого випуску ми об’єднуємо два фаворити фанатів — бальзам для губ Burt’s Bees і Hidden Valley Ranch. Цей дивовижний несподіваний союз запрацював якраз до сезону сухих губ і днів веселощів разом з курячими крильцями”, – додала вона. 

Обмежений випуск бальзамів для губ можна придбати за 12 доларів на вебсайті Burt’s Bees, доки вони є в наявності.

Нагадаємо, раніше легендарний виробник швидкоїжі випустив в Іспанії парфуми зі смаком смаженої курки.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Лідери ринку виростили в лабораторії корм для котів, який робить їх розумнішими

У новому кормі виробники поєднали культивований червоний морський люціан (розробка Umami) і запатентований культивований інгредієнт Bmmune від Cult, який...

Лабораторне м’ясо вперше з’явилося у супермаркетах – по 200 гривень за упаковку

Вперше з моменту затвердження три з половиною роки тому культивоване м’ясо можна купити, щоб приготувати у себе вдома.«Це історичний...

Родини з дітьми та ВПО можуть отримати 150 тис. грн на власний бізнес

Фонд планує профінансувати не менше 100 підприємницьких проєктів у п’яти областях України – Полтавській, Київській, Івано-Франківській, Чернівецькій та Львівській....

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Лабораторне м’ясо в промислових масштабах згодом стане доступним для всіх — стартап

Це може бути конкурентоспроможною ціною в порівнянні з цілими...

Українські суперфуди: які місцеві продукти стають світовим трендом?

Здорове харчування перестало бути лише трендом зі сторінок модних...

Підзарядись: Tesla готується до відкриття власних ретро-ресторанів

Наразі заявка очікує на розгляд.Сама ідея не є новою....

Часник без запаху — ліванська компанія отримала премію за кращий продукт 2021 року

Ліванська компанія Garlidoux перетворила звичайний часник на часник без...

Вибір редактора
В продовження теми