Це сталося після того, як виробник дебютував з першим у світі культивованим окунем разом із сінгапурським виробником культивованого м’яса Umami Meats. Разом вони отримали грант у розмірі $1 млн від Сінгапурсько-Ізраїльського фонду промислових досліджень і розробок на створення інноваційного продукту.
Цього разу Steakholder Foods за допомогою технології 3D-друку вдалося точно відтворити складну текстуру дикого вугра. Для цього технологи створили унікальне поєднання матеріалів та вдалися до точного шарування у процесі друку.
Вугор Steakholder Food повністю базується на рослинних матеріалах
Порівняно з існуючими веганськими альтернативами риби технологія ізраїльського стартапу передбачає значну економію вихідної сировини.
Глобальний ринок вугрів у 2022 році оцінювався в $4,3 млрд. Середньорічний темп зростання ринку – 2,19%. Однак галузь стикається з кількома критичними проблемами, включаючи надмірну експлуатацію диких вугрів та ризик їх зникнення, особливо в Японії, на яку припадає основна частка світового споживання цієї риби.
Вугрів надзвичайно важко розводити на фермах через їх складний життєвий цикл, зарегульованість сектору та інші проблеми, такі як браконьєрство та торгівля на чорному ринку.
“Випуск друкованого вугра знаменує собою переломний момент у промисловості морепродуктів”, – вважає Арік Кауфман, генеральний директор Steakholder Foods.
За його словами, рослинний вугор – смачний, екологічний та має потенціал до масового виробництва.
Нагадаємо, раніше Steakholder Foods подав на патентування «безсмертну лінію клітин великої рогатої худоби».
Джерела: Steakholder Foods, Facebook