Revela, з річним обсягом продажів майже у $240 млн, доповнить глобальне портфоліо ароматів ADM у сегменті молочних ароматизаторів розміром $1,8 млрд, а також сегмент ароматизаторів солоних продуктів, який оцінюють у $3,2 млрд.
За останні роки Revela показала стрімке зростання завдяки своїй інноваційній технології продукування ензимів, яка забезпечує широкий спектр чистих молочних ароматичних рецептур для різної їжі — від закусок і заморожених страв до соусів, заправок, супів, приправ та десертів.
Посеред іншого Revela створила інгредієнти, які надають молочного аромату немолочним продуктам, що особливо актуально за розвитку ринку рослинних альтернатив.
Revela має близько 400 співробітників та три найсучасніші заводи у США
Келвін МакЕвой, президент глобального сегмента смаків ADM, звернув увагу, шо Revela уже побудувала потужний бізнес навколо свого унікального асортименту інгредієнтів. Її клієнтами є великі бренди, роздрібні торговці, заклади громадського харчування.
На його думку, поєднання інновацій Revela з глобальними можливостями ADM буде надзвичайно ефективним.
Придбання Revela ще мають схвалити регуляторні органи. ADM має намір завершити операцію на початку 2024 року.
Нагадаємо, раніше ADM уклала угоду з New Culture, стартапом, що розробляє сир нетваринного походження з використанням точного бродіння, щоб продовжити спільну розробку продукту та подальшу комерціалізацію.
Джерела: ADM, Revela Foods