Ринок веганської риби подвоїться. Її створюють із баклажанів

Cвітовий ринок веганських сашимі до 2033 року сягне $218,8 млн, зростаючи із середньорічним темпом у 8,5%. Як свідчать дані свіжого звіту Future Market Insights, станом на 2023 рік цей сегмент оцінюється у $104,9 млн.

Оскільки споживачі дедалі більше хвилюються про навколишнє середовище, добробут тварин і власне здоров’я, попит на морепродукти рослинного походження стрімко зростає. 

Водночас збільшується інтерес до японських страв, таких як суші та сашимі. Ці фактори призведуть до зростання попиту і на веганські сашимі.

Протягом найближчих 10 років урядові ініціативи, які підтримують розвиток харчових продуктів рослинного походження, сприятимуть розширенню галузі, а нові технології дозволять виробляти більш якісні та реалістичні продукти, очікують аналітики. 

Розширення економіки в азіатських країнах, зростаючий інтерес до кухні ф’южн і збільшення попиту на напівфабрикати також сприятимуть зростанню.

Однак розширення ринку може бути обмежено доступністю в деяких регіонах, а також високими виробничими витратами. Крім того, багато споживачів не знають про веганські сашимі.

Future Market Insights очікує, що ключовими виробниками веганських сашимі будуть Великобританія, США, Індія та Китай.

Оскільки ринок відносно новий, тут є значний простір для нових стартапів

Проте конкуренція також зростатиме, особливо коли існуючі підприємства з виробництва рослинних морепродуктів почнуть розширюватися на сашимі.

Наразі одним із найбільш значущих гравців ринку є GTFO It’s Vegan, яка у 2021 році оголосила, що пропонує найширший у США асортимент веганських сашимі. 

Серед інших виробників — нідерландська компанія Vegan ZeaStar і австралійська Boldly.

Веганські сашимі переважно створюють із соєвого, пшеничного, горохового або іншого рослинного білка. Американська Good Catch виготовляє сашимі із суміші білків гороху, нуту, сої та сочевиці (до речі, ця риба уже є і на українському ринку). А Ocean Hugger Foods створює рослинні альтернативи з помідорів і баклажанів, які перероблені так, щоб імітувати текстуру та смак сирої риби.

Джерела: Future Market Insights, Vegeconomist

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Веганське в’ялене м’ясо для собак — американський виробник енергетиків створив новий продукт

Clif Bar & Company, американський виробник енергетичних закусок та напоїв з 30-річною історією, вперше занурився у ринок веганських кормів...

Рослинне харчування: користь дієти, список продуктів. Порівняння рослинної їжі та тваринної

Ми знаємо про те, що вегетаріанство несе користь для навколишнього середовища та тварин. Але мало хто знає, яка справжня...

Стартап створив систему, що опрацьовує мільйони замовлень від різних служб доставки одночасно

Фінансування очолили DST Global Partners та Redpoint Ventures, та існуючі інвестори OMERS Ventures, Newion та Smartfin. Засновники Deliverect також...

Легендарна Nutella нарешті стане продуктом для веганів. Що всередині?

Рослинна версія культової шоколадно-горіхової пасти з’явиться в Італії цієї осені Таке оголошення компанія зробила в рік святкування 60-річчя легендарного продукту.В...

Один завод замінить 30 тис. корів: інвестори вкладають шалені гроші в їжу з мікробів

Компанія очікує отримати дозвіл на нову їжу від ЄС до 2026 року. Завод буде побудований у 2025-му.Останній раунд фінансування...

Новий кулінарний рекорд України встановили в «Музеї Їжі» від родини брендів МХП

Попередньо замариновані курячі гомілки смажили на 30 мангалах досвідчені кухарі. Процес підготовки та грилювання зайняв понад чотири години. Контролювали...

Може вас зацікавити

Підзарядись: Tesla готується до відкриття власних ретро-ресторанів

Наразі заявка очікує на розгляд.Сама ідея не є новою....

Найбільша інвестиція в альтернативне м’ясо — $0,4 млрд отримали стейки з грибів

Загальна сума інвестицій у стартап з моменту заснування сім...

Вибір редактора
В продовження теми