Ринок веганської риби подвоїться. Її створюють із баклажанів

Cвітовий ринок веганських сашимі до 2033 року сягне $218,8 млн, зростаючи із середньорічним темпом у 8,5%. Як свідчать дані свіжого звіту Future Market Insights, станом на 2023 рік цей сегмент оцінюється у $104,9 млн.

Оскільки споживачі дедалі більше хвилюються про навколишнє середовище, добробут тварин і власне здоров’я, попит на морепродукти рослинного походження стрімко зростає. 

Водночас збільшується інтерес до японських страв, таких як суші та сашимі. Ці фактори призведуть до зростання попиту і на веганські сашимі.

Протягом найближчих 10 років урядові ініціативи, які підтримують розвиток харчових продуктів рослинного походження, сприятимуть розширенню галузі, а нові технології дозволять виробляти більш якісні та реалістичні продукти, очікують аналітики. 

Розширення економіки в азіатських країнах, зростаючий інтерес до кухні ф’южн і збільшення попиту на напівфабрикати також сприятимуть зростанню.

Однак розширення ринку може бути обмежено доступністю в деяких регіонах, а також високими виробничими витратами. Крім того, багато споживачів не знають про веганські сашимі.

Future Market Insights очікує, що ключовими виробниками веганських сашимі будуть Великобританія, США, Індія та Китай.

Оскільки ринок відносно новий, тут є значний простір для нових стартапів

Проте конкуренція також зростатиме, особливо коли існуючі підприємства з виробництва рослинних морепродуктів почнуть розширюватися на сашимі.

Наразі одним із найбільш значущих гравців ринку є GTFO It’s Vegan, яка у 2021 році оголосила, що пропонує найширший у США асортимент веганських сашимі. 

Серед інших виробників — нідерландська компанія Vegan ZeaStar і австралійська Boldly.

Веганські сашимі переважно створюють із соєвого, пшеничного, горохового або іншого рослинного білка. Американська Good Catch виготовляє сашимі із суміші білків гороху, нуту, сої та сочевиці (до речі, ця риба уже є і на українському ринку). А Ocean Hugger Foods створює рослинні альтернативи з помідорів і баклажанів, які перероблені так, щоб імітувати текстуру та смак сирої риби.

Джерела: Future Market Insights, Vegeconomist

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Glovo купує у Delivery Hero відразу три бренди в шести країнах

Вказані придбання обійдуться компанії в $208 млн. Угода є помітно симетричною торішній, коли Delivery Hero виклала $272 млн за...

Nestlé створила кашу з побічних відходів своєї фабрики, щоб нагодувати бідні сім’ї

Сорго змішують із злаками, такими як пшениця та кукурудза Зараз кашу тестують у Кот-д'Івуарі під брендом Golden Morn перед повноцінним...

Вирощене у лабораторії м’ясо з’явилося у паризьких ресторанах Мішлен

Шеф-кухар Жан-Марі Бодік із ресторану Le Ciel de Rennes, відзначений зіркою Мішлена, на демонстрації в Парижі приготував клітинне м’ясо.Інгредієнтом...

Норвежці роздадуть українському дрібному бізнесу по $5000 на перезапуск

Фінансування програми забезпечує Міністерство закордонних справ Норвегії (NMFA). Переможці конкурсу отримають до $5000 (приблизно 185 тис. грн) фінансування, залежно від...

Стартап створив шкіру із відходів виробництва сидру. Із неї шитимуть брендові ранці

Beyond Leather Materials створює шкіру під назвою Leap, використовуючи яблучні відходи від європейського виробництва соку та сидру.  Альтернативна шкіра на...

У супермаркетах з’явилися низькокалорійні стейки, створені мікробами

Стейк, отриманий без участі тварин, продаватимуть у Швейцарії в мережі Coop та в Німеччині в REWE. Ферментований стейк має неповторний...

Може вас зацікавити

Австрієць виготовив в Україні преміальний делікатес, якому дві тисячі років

Засновник бренду – австрійський бізнесмен Томас Бруннер, який у...

Вчителька історії пече дизайнерський хліб з картинами на скоринці

Сам хліб майстриня не продає, але навчає пекарському мистецтву...

Вибір редактора
В продовження теми