Бельгійці створили «спортивне» пиво — з вітамінами та протеїном

Бельгійська пивоварна компанія Thrive запускає здорове пиво Thrive Play, яке містить десять вітамінів. Кожна банка включає 50% рекомендованої добової норми вітаміну D3 і всі необхідні вітаміни групи В.

З новим пивом компанія прагне розширити свою цільову аудиторію. 

До цього Thrive уже запустила безалкогольне спортивне пиво для спортсменів з 10 г протеїну на порцію.  

Вітаміни в новому безалкогольному пиві сприяють нормальному функціонуванню м’язів, енергетичному обміну та стійкій імунній системі, знижують втому. 

Нове пиво містить вдвічі менше калорій, ніж звичайне 

Засновник Thrive Лоренс Д’Хор пояснює, що компанія прагне еволюціонувати від бренду спортивного пива до бренду здорового пива — функціонального безалкогольного напою. 

«Наш поточний продукт Thrive Peak — це безалкогольне пиво, збагачене протеїном. Ми запустили це пиво у 2021 році. Зараз воно широко поширюється по всій Бельгії, і ми починаємо виходити на міжнародний рівень», – говорить він. 

Thrive Peak призначений для людей, які займаються спортом, а Thrive Play — для всіх інших моментів, коли ви не займаєтеся інтенсивними вправами. 

Обидві розробки – безалкогольні. «Ми ніколи не будемо робити пиво з алкоголем, тому що для нас це не має сенсу», – каже Д’Хор.

Він додає, що Thrive Play містить вітаміни у «значній кількості». Інноваційне пиво позбавить від необхідності, наприклад, додатково споживання вітаміну D, який організм не може отримати звичайним шляхом – із їжі, а лише під впливом сонця, якого не завжди достатньо.

Нагадаємо, фіни тестують пиво, створене з вуглекислого газу. Повноцінне виробництво має запуститися наступного року.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Австралійські підприємці-вегани запустили перший у світі сервіс з доставки рослинної їжі

Завдяки сервісу користувачі можуть ознайомитись з місцевими підприємствами, які пропонують принаймні три веганські страви, забронювати столик або оформити доставку...

Ізраїльський стартап вирощує в лабораторії 700 грамів курячого жиру за раз. Це — найбільше у світі

Технологія стартапу побудована на платформі Peace of Meat, бельгійської компанії з вирощування жиру, яку MeaTech придбала минулого року. MeaTech стверджує,...

Тістечка з чайних відходів знижують ризик ожиріння. Дослідження

Чай та кава відомі як джерела антиоксидантів, нерозчинної клітковини, незамінних амінокислот, цукру з низьким глікемічним показником, калію та кальцію.Однак...

Німці створили начинку для печива, яка зберігається 2 роки без сторонніх добавок

Кремова начинка широко використовується у кондитерських виробах, проте, процес випікання передбачає використання штучних добавок для збереження текстури та подовження...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to...

Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у...

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки какао-плодів, яка дозволяє використовувати до 30% частин, що раніше йшли...

Може вас зацікавити

Уряд профінансує ветеранам до 1 млн грн на сировину та обладнання

Грантова програма створена для учасників бойових дій, осіб з...

На вулицях Шанхая з’явилися автономні фудтраки від KFC

Нещодавно в твіттері було розміщено кілька фотографій автономних ресторанів...

Херсонський маслозавод випустив «середземноморську бринзу», що містить більше кальцію

Фетакса належить до розсільних сирів, має м’яку кремову консистенцію На...

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок...

Вибір редактора
В продовження теми